Hoi,
Ik heb de vorige maand een overstap van Odido Glasvezel naar KPN Glasvezel aangevraagd het leek allemaal goed te gaan ik heb een pakket gekregen met alles erop en eraan. Alles volgens de stappen aangesloten toen ik de sms kreeg maar ik krijg maar geen internetverbinding.
Dus ik heb gebeld naar de klantenservice, en die hebben een andere glasvezel kabel toegestuurd wat morgen aankomt omdat er eentje blijkbaar miste voor de WAN aansluiting dus heb ik een andere vergelijkbare gebruikt. Wel Wi-Fi signaal maar geen internetverbinding.
Nu gaf elke medewerker wat anders aan, dat ik 6 uur aangesloten zou worden en een andere heeft een noodpakket toegestuurd wat ook morgen aankomt. En ook een monteur welke op vrijdag volgende week aankomt.
Oude internetverbinding van Odido is ook inmiddels stopgezet waardoor ik dankzij KPN zonder verbinding zit op dit moment.
Heel jammer dat het niemand bij KPN uitmaakt, betalingen gaan wel door natuurlijk daar mag geen enkel fout bij gemaakt worden als er maar betaald wordt.