Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb de vorige maand een overstap van Odido Glasvezel naar KPN Glasvezel aangevraagd het leek allemaal goed te gaan ik heb een pakket gekregen met alles erop en eraan. Alles volgens de stappen aangesloten toen ik de sms kreeg maar ik krijg maar geen internetverbinding.

Dus ik heb gebeld naar de klantenservice, en die hebben een andere glasvezel kabel toegestuurd wat morgen aankomt omdat er eentje blijkbaar miste voor de WAN aansluiting dus heb ik een andere vergelijkbare gebruikt. Wel Wi-Fi signaal maar geen internetverbinding.

 

Nu gaf elke medewerker wat anders aan, dat ik 6 uur aangesloten zou worden en een andere heeft een noodpakket toegestuurd wat ook morgen aankomt. En ook een monteur welke op vrijdag volgende week aankomt.

 

Oude internetverbinding van Odido is ook inmiddels stopgezet waardoor ik dankzij KPN zonder verbinding zit op dit moment.

Heel jammer dat het niemand bij KPN uitmaakt, betalingen gaan wel door natuurlijk daar mag geen enkel fout bij gemaakt worden als er maar betaald wordt.

 

Dan heb je ook een ander glasvezelkastje gekregen neem ik aan? Een opschuif type?

Wat doen de lampjes daarop dan? Brand de 2e niet?


Beste @Selahattin, welkom! Jammer dat je hier tegenaan loopt! Hoe staat het er nu voor? Heb je inmiddels een noodpakket en is er een monteur ingepland? Of beter nog: werken je diensten inmiddels? Je kunt het beste nog eens opnieuw bellen met 0800-0402 als je nog vragen hebt. Mijn collega's kunnen direct meekijken. Mocht je via het forum geholpen willen worden, beantwoord je dan de vragen van Dennis?

Dan heb je ook een ander glasvezelkastje gekregen neem ik aan? Een opschuif type?

Wat doen de lampjes daarop dan? Brand de 2e niet?

 


Klantenservice had een monteur afspraak ingepland en een noodpakket opgestuurd, vandaag kreeg ik toen ineens dat ik weer verbinding had en de monteurafspraak geannuleerd was ik checkte dat even en inferdaad had ik weer verbinding. Dus heb ik even de noodpakket opgestuurd weer, en na 2 uren is de werking ervan ineens weer gestopt dus heb ik weer niets.

weer een zondag zonder internet en nu kan ik weer niets en de klantenservice is ook enorm beperkt geopend.

ik heb enorm spijt van mijn kpn bestelling


Niets werkt, maar betalen gaat wel door.


Wat gaat hier nou mis? 

Welk glasvezelkastje heb je nu en welke lampjes branden daarop wel en niet?

En de lampjes op de Box12? Knippert de 1e?


Ik heb een Box 14 voor de 4000mbps abonnement.

 

het is inmiddels gelukt, ik krijg alleen de wifiversterkers niet aan de praat.


De wifi versterker knippert steeds rood terwijl het niet ver ligt van de modem en router 😬


Fijn dat de Box 14 nu wel werkt in ieder geval! Wil je voor de SuperWifi punten eens naar onderstaande topics kijken? Wellicht moet je ze even opnieuw resetten?

 

 


Ik zal ernaar kijken, bedankt.