Skip to main content

Hallo 11 August is de monteur langs gekomen om de modem te installeren. Ik was zelf niet aanwezig maar mijn schilder wel. Sids de monteur is geweest doet het internet het niet terwijl hij wel heeft gezegd dat alles is geïnstalleerd. Nu ben ik op tijd met de aanvraag en ik moet nu 3 dagen wachten dat ik gebeld wordt wanneer en een monteur langskomt. Dit vindt ik onacceptabel. Ik verhuis morgen en zit straks door een fout van de monteur zonder internet en week thuis. Ik hoop dan ook dat kpn zijn service nakomt en er voor zorgt dat dat er met spoed een monteur langs komt om de fout die door de monteur is gemaakt hersteld


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste board

Vervelend dat internet niet werkt. Heeft u geprobeerd de experia box te resetten?

 

Mag ik u wel de tip geven volgende keer als er een monteur komt zelf thuis te zijn. Dit is voor de monteur ook makkelijker.


Hoi @Wilbuu, welkom op het forum! Dit is natuurlijk niet wenselijk! Ik vrees dat ik de monteur niet kan vervroegen maar hopelijk kunnen we het voor die tijd wel werkend krijgen. Ik zie op je foto dat het GLAS lampje op je experiabox groen brandt. Dat is een goed teken!
Hoe branden de lampjes op je experiabox?
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik snap dat het beter had geweest als ik thuis

was. Maar je mag toch verwachten dat een monteur de aansluiting test. Hij heeft de aansluiting vanaf de glasvezel gewoon niet aangesloten. Nu ben ik daarvan de dupe. Dat kan gebeuren, maar door mij dan te laten wachten tot dat er iemand mij hopelijk voor het weekend gaat bellen. Ik vindt dat de monteur doe is geweest asap moet komen op zijn fout op te lossen. Al is het in de avonduren en niet moet wachten in de hoop binnen 3 dagen gebeld te worden. Verder ben ik echt wel tevreden over KPN hoor. Wat zeggen zet je ik alweer, hoop doet leven😀


Klopt het dat het glas lampje iets dimmer is dan de andere lampjes? Deze hoort niet te branden in deze situatie namelijk.
Ik kijk graag even mee wat de voortgang is, ik zie dat je nog geen gegevens toegevoegd hebt aan je profiel, kun je dat doen en hier een seintje geven als dat is gebeurd?.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!