Skip to main content

Op 12-10 zou mijn overstap naar KPN in moeten gaan. Het resultaat is dat ik gisteren wél al ben afgesloten bij T-Mobile, maar nog niet ben aangesloten bij KPN. 

5x de klantenservice/TD gebeld en na 25x dezelfde vragen, is het resultaat. “We hebben een ticket aangemaakt en binnen 3 werkdagen wordt u geholpen”. “Oh, en we sturen u een noodpakket dat morgen of maandag aankomt”. Toedeloe.

Wat is dit in hemelsnaam voor een waardeloze oplossing?? Ook ik werk zoals velen tegenwoordig deels thuis en dit gaat vandaag dus niet. Ik moet dus maar even verlof opnemen en de kosten betaal je maar uit eigen broekzak. Succes met je kadaver. Dat is waar het op neer komt. 

Is er dan niemand die verder kan kijken dan de klantenservice? Iemand die met spoed een monteur kan langs sturen om dit te fixen? Alles duurt en duurt en je wordt met een slap excuus (“Sorry meneer, mijn teamleider zegt dat we niks kunnen doen”) weggestuurd. Ronduit schandalig!

Monopoly positie op de markt maakt dat men hiermee weg komt en de klant? Die komt er wel uit.. alles op z’n tijd.

Maar wat had je anders verwacht? Dat er a la minuut een monteur naar je toe komt? Er kan altijd ergens iets fout gaan. Nee leuk is het natuurlijk niet.


Dat is altijd die dooddoener. Er kan altijd iets fout gaan. We zijn allemaal mensen, bla bla. Als ik iets fout doe dan krijg ik op mijn kloten en wordt er verwacht dat ik een gepaste oplossing zoek. Een noodpakket sturen is de makkelijkste. 
 

Het is gewoon heel raar dat er in de huidige tijd waar men afhankelijk is van internet, je met ‘oeps’ gewoon weg komt. Je zou bijna een jaar gratis internet verwachten na dit fiasco. Want de jaarprijs is gelijk aan 3 dagen salaris…


Hoi @CK10 en welkom op het forum! Ik snap goed dat dit niet de start is die je in gedachten hebt! 

Ik begrijp dat er een ticket is aangemaakt en dat er een noodpakket is verzonden. Hopelijk heb je deze inmiddels binnen, zodat je toch weer het internet op kan!