Ik heb een bericht ‘BOSNIE 10’ gestuurd naar 1266 maar ik krijg steeds een foutmelding
Internetbundel buiten EU lukt niet
Beste antwoord door Maja van KPN
Hi
Ben je naar Bosnië gevlogen? Dan kan de verklaring hiervoor zijn dat je toestel toch verbinding met een mobiel satelliet netwerk heeft gezocht, bijvoorbeeld omdat je mobiele data nog niet uit had staan vlak na het opstijgen. Dat de sms hierover pas is verzonden nadat je de sms hebt gekregen dat je bundel actief is geworden, is wel erg onhandig. Als je nieuwe factuur uitkomt, kan je op de 2e of 3e pagina precies zien waarvoor er kosten in rekening zijn gebracht. Mocht je daar nog verdere vragen over hebben, dan wil ik je aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden, na een verificatie die we hier via de community niet uit kunnen voeren. Dit kan online via Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.