Skip to main content

Vanmiddag 12.30 gebeld naar KPN, een uur na de storing was begonnen. Stond een melding dat het de centrale was. Zou morgen een monteur langs komen. 14.15 bericht: storing, monteur gecancelled.

 

Aan de telefoon nog gezegd dat ik toch wel heel graag internet zou hebben tijdens de kerst. Nu zie ik dat de storing de 27e verholpen gaat worden.

Bellend kom ik ook alweer niet door die automatische zooi van jullie heen. Ben zwaar afhankelijk van Internet, heb niet eens een tv pakket omdat ik alles online doe. Zit bij een andere mobiele provider, dus die 100gb internet voor de telefoon lukt ook niet.

Baggerservice terwijl ik toch redelijk wat centjes overmaak voor het internet elke maand. Klant is koning is kpn dus echt niet meer. Fix je rotzooi!

 

Naast mijn gal gespuwd te hebben, iemand ideeen hoe ik toch het e.e.a. kan kijken en doen deze kerst? Heb een chromecast maar die vind mijn hotspot op de telefoon niet.

 

Hier een kerst zonder tv en internet en de chromecast werkt niet via onze hotspots.

M’n vriend had eerst 1Gbit internet abonnement op zijn naam, maar omdat we als nieuwe klant 4Gbit konden aanvragen hebben we eerst op zijn naam het opgezegd en later op m’n naam voor het zelfde adres weer aangemeld. 
 

Nou zei mevrouw bij opzeggingen dat we geen moment zonder internet kwamen te zitten want het is gewoon hetzelfde adres alleen een naamswijziging. 
 

Zitten we dan zonder tv en internet op zondag kerstavond, Sonos werkt niet, m’n servers werken niet voor Plex. 
 

Uiteraard gezellig tijdens het eten maar een muziekje via Spotify zit er ook niet meer in. Ken je dus nagaan hoe afhankelijk je bent als je alleen maar smart en streaming apparaten in huis hebt. 
 

Ik begrijp nog steeds niet waarom z’n internet hebben afgesloten op de 24ste en op de 27ste weer gaan aansluiten. Had dat gewoon dan op dezelfde dag laten aflopen en weer ingaan.

Het lijkt soms wel alsof al die medewerkers bij KPN totaal niet over de juiste informatie bevatten en hierop niet langdurig zijn getraind.  Neem aan als je misinformatie verkondigd dat het toch eventuele gevolgen moet hebben, want zomaar zeggen dat we niet zonder internet komen te zitten en dan toch wakker worden zonder en dat zo tijdens de feestdagen is geen pretje.

Er is ook niemand bij KPN die iets voor ons kan doen momenteel want het is kerstavond en ook nog is een zondag en de 2 feestdagen is er niemand op de back office aanwezig om iets te kunnen regelen. 


Inhoudelijk kan ik niks toevoegen maar wel een tip geven voor de toekomst.  Doe dit soort dingen dingen/veranderingen nooit in december.  Na de 20ste staat het land ieder jaar zo goed als stil. Gaat er iets mis dan gebeurd er gewoon niks!!


Inhoudelijk kan ik niks toevoegen maar wel een tip geven voor de toekomst.  Doe dit soort dingen dingen/veranderingen nooit in december.  Na de 20ste staat het land ieder jaar zo goed als stil. Gaat er iets mis dan gebeurd er gewoon niks!!


Bedankt voor de tip, wijze les geleerd maar wel erg slordig van een KPN medewerker om informatie te verschaffen die dus achteraf geheel incorrect is. 
 

Er zijn ook zat KPN forum medewerkers die wel reageren in andere topics zo te zien, dus echt stil liggen is nu ook weer niet echt aan de orde, behalve in dit topic dan. 
 

Het is eigenlijk gewoon te zot voor woorden dat een medewerker m’n abonnement opzegt op een datum die ze zelf had bepaald en ik zelf een nieuwe datum inplan voor een nieuw abonnement en die dan achteraf toch in ene verplaatst wordt naar 27-12 ipv 24-12.  
 

Hoezo is er niet gewoon altijd voor dit soort praktijken een medewerker van de backoffice te bereiken die iets meer kan betekenen in het weekend en feestdagen?