Skip to main content

Ik dacht al ligt het probleem alleen bij ons, maar nadat ik het heb gelezen zie ik dat bijna iedereen met V10 dit probleem heeft dat de internet steeds wegvalt. Wat ben ik blij dat ik nog onbeperkt internet abonnement heb op mijn telefoon, want de internet van KPN is echt slecht. En de klantenservice ook.

Waar blijft onze tegemoetkoming? Telkens zonder internet zitten en aan de telefoon wordt mij verteld dat kabelinternet moet aansluiten uhhmmmm sorry maar dat is echt niet van deze tijd. We kappen al meer dan 3 weken met dit probleem en nog steeds wordt er niet naar een oplossing gezocht. Misschien moeten we massaal met z'n alle bij consumentenbond een klacht indienen hoe wij hier worden behandeld.

Ik overweeg nu om het boeltje op te zeggen het is al een te duur product  dus hoe moeilijk kan het zijn?

Ga over op de smartphone qua noodzakelijk internet verkeer, als ook dat niet meer kan.
 

 

Zal toch echt het OM moeten ingrijpen als deze de samenleving draaiende wil houden

 

Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van storingstopic uit 2017/2018

 

Hoi klant-recht, welkom hier.

Ik zie dat je in een erg oud topic hebt gereageerd, heb daarom een eigen aangemaakt. 

Wat is er precies aan de hand met je internetverbinding? Werkt deze helemaal niet? Gaat het om WiFi om of ook om apparaten die met een kabel zijn aangesloten?Â