Skip to main content

Sinds vanochtend hebben wij thuis enorm traag internet. In de snelheidstest is te zien dat de upload snelheid bijzonder laag is. De online servicetool komt niet verder dan het opnieuw opstarten van het modem. Dit is inmiddels 3 keer gedaan en er is geen voortgang. De screenshot van hierboven is gemaakt op een PC die met kabel verbonden is. Ook mobiele telefoons hebben > 1mbps upload speed. Het ligt dus ook niet aan de internetkabel van mijn PC.

Kan iemand anders mij helpen?

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @FamVanPutten :

 


Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @FamVanPutten :

 

 

Bedankt maar dit heeft niet geholpen, ik had deze thread zelf al geprobeerd voordat ik mijn eigen had gemaakt.


Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @FamVanPutten :

 

 

Bedankt maar dit heeft niet geholpen, ik had deze thread zelf al geprobeerd voordat ik mijn eigen had gemaakt.

Dan even bellen 0800 0402 @FamVanPutten 


Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @FamVanPutten :

 

 

Bedankt maar dit heeft niet geholpen, ik had deze thread zelf al geprobeerd voordat ik mijn eigen had gemaakt.

Dan even bellen 0800 0402 @FamVanPutten 

 

Na half uur in de wachtrij gestaan te hebben krijg ik te horen dat er een storing is in mijn gebied, toen ik vroeg wanneer deze storing begonnen was kreeg ik te horen dat hij 3 mintuen geleden begonnen was…

 

Nu maar wachten tot 20.00 wanneer het hopelijk verholpen moet zijn. Bedankt in iedergeval voor de moeite.


Via onderstaande link kun je de storing in de gaten houden @FamVanPutten :

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Hallo @FamVanPutten, een storing is natuurlijk nooit fijn. Ik hoop dat het inmiddels wel weer is opgelost? 


Reageer