Skip to main content

Helaas ervaar ik tijdens het tv kijken regelmatig haperend en vaststaand beeld. Inmiddels heb ik mijn televisie aangesloten op een vaste verbinding. Maar de problemen blijven. Maar wanneer ik de televisie koppel aan mijn mobiel met kpn 5g abonnement, dan kijk ik tv met super stabiel beeld en scherp. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Inmiddels diverse speedtesten gedaan en wifi en bedraad komt deze uit op maximaal 20 a 21 mbit. Maar test ik mijn 5g mobiel netwerk heb ik een downloadsnelheid van ruim 100 mbit. Dit lijkt me een bijzondere gang van zaken. Ik betaal toch geen duur abonnement kpn zakelijk om vervolgens alles met mijn telefoon te moeten doen?

 

Ik heb al gezocht op de community , maar de problemen die hier voorbij komen hebben allemaal betrekking op glasvezel en helaas is dat bij ons nog niet beschikbaar.

Welk type modem heb je?


Welk type modem heb je?

Experiabox V10


Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan even. Ga naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. 


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


k betaal toch geen duur abonnement kpn zakelijk om vervolgens alles met mijn telefoon te moeten doen?

Je kan je vragen hier stellen. Je ben op het verkeerde forum.


Nou het screenshot geeft al voldoende antwoord. Je hebt een abonnement met een snelheid TOT  100MB. Tot is dus niet gegarandeerd.  Je zit blijkbaar ver van de centrale waardoor de maximale snelheid 25 is. Dat gaat ook niet meer worden. Deze snelheid zal ook op de orderbevestiging staan. 


Nou het screenshot geeft al voldoende antwoord. Je hebt een abonnement met een snelheid TOT  100MB. Tot is dus niet gegarandeerd.  Je zit blijkbaar ver van de centrale waardoor de maximale snelheid 25 is. Dat gaat ook niet meer worden. Deze snelheid zal ook op de orderbevestiging staan. 

Dank je wel voor je antwoord. Hier heb ik wat aan. Topic kan gesloten worden.


Graag gedaan maar met deze snelheid zou je wel goed beeld moeten hebben wat de tv ontvanger betreft. Die verbruikt ca 7.5. Wat gaat er precies mis?


Is Ziggo aanwezig? Dan zou u kunnen overwegen om dat eens te proberen. 


Reageer