Skip to main content

hoezo zie ik in mijn kpn dat ik slechts een 10/10 mbit verbinding heb, terwijl ik een 200/200 heb besteld in oktober?

is dat misschien omdat 3 dagen nadat ik alles in 1 had besteld hussel kwam?

10 mbit is niet veel. Wat staat er voor uw adres op Fourstack? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


10 mbit is niet veel. Wat staat er voor uw adres op Fourstack? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

max haalbaar is 1000 Mbit Ftth

 

maar ik bedoel eigenlijk, dat ik toentertijd voor 200/200 bijgeklikt heb ( optie) en in het overzicht op mijn kpn staat 100/10 glas verbinding dat bedoel ik


Hoi @joren112,  je zou inderdaad 200/200 moeten hebben. Dat was de snelheid die voor de Hussel bij het 4K abonnement hoorde. Deze moet je nu dus hebben. Alleen in jouw Mijn KPN staat 100/10 Mbit/s? Heb je daar een screenshot van?  En het resultaat van een bekabelde speedtest? Voor zover ik kan zien heb je namelijk 200/200. Ik hoor graag van je, dan ga ik verder op onderzoek. 


@Bart_Z 

 

dit is wat de monteur na installatie heeft gemeten,

 

dit staat er op mijn.kpn.com

 

en vanavond als ik thuis ben zal ik even een bedraadde speedtest doen en uploaden.


met meerdere verbindingen.

enkele verbinding.

en trouwens de WIFI op 5Ghz (1 meter van de experiabox v10A) haalt slechts 110 (op de macbook pro 2014

 


Hallo @joren112 , als ik het zo zie krijg je de snelheid waar je voor betaalt, 200/10 bonded koper, in de praktijk 188 down en 32,9 up, prima toch?

 


@JanD maar heb geen koper. Zit op glas… (met dat stomme omvormkastje van kpn zodat je 1 van de netwerkpoorten kwijt bent in el router


Hallo @joren112 ,oke, glas, maar je bent geen poort kwijt, die rode wanpoort voor glas is ook niet te gebruiken als je geen glas he bt.

 


Ik kan niet zo goed verklaren waarom er 100 in Mijn KPN staat. Wel zie ik dat het technisch gewoon goed staat. Je haalt de 200 wel gewoon gelukkig. Via WiFi zal je altijd snelheidsverlies hebben. Denk je dat het beter kan, dan kun je nog de tips uit dit WiFi topic doorlopen. 


Ik kan niet zo goed verklaren waarom er 100 in Mijn KPN staat. Wel zie ik dat het technisch gewoon goed staat. Je haalt de 200 wel gewoon gelukkig. Via WiFi zal je altijd snelheidsverlies hebben. Denk je dat het beter kan, dan kun je nog de tips uit dit WiFi topic doorlopen. 

200MBit/s down haalt hij wel. Qua upstream gaat er nog meer mis: Gezien de grafieken, begint de upload hoog en wordt hij daarna afgekapt. Lijkt me toch dat ergens dus de snelheid gelimiteerd wordt.


Ik heb het nog even uitgezocht. De upload klopt wel. De snelheden die bij jouw pakket horen zijn namelijk 200/20. De upload zit daar nog weer boven. Je haalt dus waarvoor je betaald. Het is helaas geen 200/200 abonnement.Â