Skip to main content
Beantwoord

Internetsnelheid abonnement

• November 17, 2020
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Graag wil ik weten welke internetsnelheid mijn abonnement is, ik kan dit echter nergens terug vinden in mijn facturen of MijnKPN. Ik zat voorheen bij Telfort.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Bedankt voor de gegevens @LLtjuh. Zo te zien heb je een abonnement met 50 Mbit/s download. Haal je dat ook als je een speedtest doet?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @LLtjuh, welkom bij ons op het forum. Er zijn verschillende TFT-pakketten voor de gemigreerde Telfort aansluitingen, met verschillende snelheden. Alles is overgenomen met behoud van voorwaarden en wat er in je abonnement zat, dus het zal niet veranderd zijn. Ik kijk graag met je mee welke snelheid jouw pakket heeft, zou je daarvoor je forumprofiel volledig in kunnen vullen en een seintje geven hieronder?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2020

Hoi @Jasper,

dankjewel voor je reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld! Ik hoor graag van je. Alvast bedankt. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 23, 2020

Bedankt voor de gegevens @LLtjuh. Zo te zien heb je een abonnement met 50 Mbit/s download. Haal je dat ook als je een speedtest doet?