Skip to main content

Ik heb een full internet abonnement (tv, internet, bellen) met extra snelheid 200Mb. De snelheid is al weken zoniet maanden veel en veel te laag. Reset van glasvezelontvanger en router al vele malen geprobeerd, maar helpt niet. Ik wil graag krijgen waarvoor ik betaal en anders mijn geld terug ontvangen. Dit is niet acceptabel. Overigens de automatische tool waarmee dat getest moet kunnen worden werkt miet en geeft steeds dezelfde melding: wegens een technische storing kunnen we u niet verder helpen, probeer het later nog eens. Ook later weer hetzelfde liedje.    

Hoi @Jadocus, welkom op het forum! Je hebt het over de internetsnelheid, gaat dit om de bekabelde internetverbinding of om de wifi? Je geeft aan dat deze te laag is, heb je hier ook een speedtest voor gedaan en, zo ja, wat waren de resultaten? Indien het om de wifi gaat ben ik benieuwd of deze overal in huis traag is, of op bepaalde locaties. Ook wil ik je vragen om je forumprofiel aan te vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant. Dan kan ik de verbinding doormeten. 


Reageer