Skip to main content

Goedemiddag 

 

ik heb sindskort 1gb snelheid van kpn met de kpn box 12 en super wifi maar de snelheid wordt niet gehaald ook niet bekabeld

 

hij blijft echter hangen rond de 350 a 400 en de andeee op 200 waar kan dit aanliggen is er iets in de modem niet goed of kan de glasvezel modem de snelheid niet aan of glasvezel modem kan de snelheid niet naar binnen krijgen?

 

Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @Patrick19911 :

 


Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @Patrick19911 :

 

Deze stappen heb ik allemaal al doorlopen me pc kan makkelijk de 1 Gb aan en mijn mobiel kan dat ook maar daarvoor had ik al abonnement van 200 en nu 1 Gb moet dan de router en glasvezelmodem ook een reet krijgen dan?

 

want durf niet zomaar die glasvezelmodem eruit te halen omdat het vorige keer ook moest en toen ging die kapot toen kwam er geen signaal door blijkbaar zijn die kastjes waar veel problemen mee zijn en tegenwoordig installeren ze Nokia maar die heb ik niet 


De glasvezelkast hoef je voor een reset niet te demonteren, gewoon de stroom er minimaal 2 minuten even vanaf halen en de kast is gereset @Patrick19911 , dus eerst even het uitknopje onderaan de kast indrukken zodat deze stroomloos is en dan de stekker uit het stopcontact halen. Dan na  minimaal 2 minuten in omgekeerde volgorde weer aansluiten en je hebt binnen een minuut weer een glaskast op stoom.

De Nokia is niet per definitie beter dan de Genexis, toen mijn kast kapot ging werd deze weer op dhz-basis vervangen door een nieuwere Genexis.

KPN wil gewoon voor de continuïteit niet afhankelijk zijn van 1 leverancier.

 


De glasvezelkast hoef je voor een reset niet te demonteren, gewoon de stroom er minimaal 2 minuten even vanaf halen en de kast is gereset @Patrick19911 , dus eerst even het uitknopje onderaan de kast indrukken zodat deze stroomloos is en dan de stekker uit het stopcontact halen. Dan na  minimaal 2 minuten in omgekeerde volgorde weer aansluiten en je hebt binnen een minuut weer een glaskast op stoom.

De Nokia is niet per definitie beter dan de Genexis, toen mijn kast kapot ging werd deze weer op dhz-basis vervangen door een nieuwere Genexis.

KPN wil gewoon voor de continuïteit niet afhankelijk zijn van 1 leverancier.

Probleem opgelost ik heb super wifi punt aangesloten op box 12 en haalt nu dik 780 

het lijkt daar meer in te zitten 

terwijl wij in appartement wonen zou je zeggen dat ze

allebij draadloos kunnen 


Hi Patrick, welkom hier. 

Fijn om te lezen dat het nu goed werkt. WiFi blijft soms lastig, juist omdat je in een appartement woont. Dit doordat er meer WiFi netwerken in de buurt zijn(meer buren) die je signaal kunnen verstoren met hun eigen netwerk. 
Ik wil je graag bedanken voor je terugkoppeling hier. 


Reageer