Skip to main content
Beantwoord

Internetsnelheid hoog genoeg op nieuwe adres?

• January 10, 2026
  • 30 reacties
  • 241 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@R67 welkom bij KPN dan! Het is inderdaad een vreemde situatie. Zeker nu je ook de situatie met de energieleverancier zo benoemt. Jouw huidige adres werd dus wel gewoon opgepikt door de postcodecheck op de site van KPN?

Ik hoor graag wat de verdere bevindingen zijn en mocht je nog buren spreken dan hoor ik graag wat de status is van de levering van glasvezel bij hun.

• Auteur
  • Helper
  • January 19, 2026

Hallo ​@R67 welkom bij KPN dan! Het is inderdaad een vreemde situatie. Zeker nu je ook de situatie met de energieleverancier zo benoemt. Jouw huidige adres werd dus wel gewoon opgepikt door de postcodecheck op de site van KPN?

Ik hoor graag wat de verdere bevindingen zijn en mocht je nog buren spreken dan hoor ik graag wat de status is van de levering van glasvezel bij hun.

Dag Remco, excuus dat ik nu pas reageer. Heb even niet meer gekeken naar community. Het is nog steeds niet opgelost. Zoals gezegd hangt in de meterkast een glasvezelkastje van kpn met de bekende oranje kabel. De adres-check via de kpn website vermeld dat er inderdaad glasvezel beschikbaar is. Terwijl er een mail komt die verteld dat er geen glasvezel is. Het is raadselachtig. Ik kan kpn niet bereiken, kun jij iets voor mij betekenen in deze? Ik stuur graag in een persoonlijk bericht gegevens toe. Alvast dank en groet. 

JanD
Superuser
  • January 19, 2026

Ik stuur graag in een persoonlijk bericht gegevens toe. Alvast dank en groet. 

Beste ​@R67 vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, geb. datum en laatste 3 cijfers IBAN in, dan kan een moderator wat voor je nakijken.

• Auteur
  • Helper
  • January 19, 2026

Ik stuur graag in een persoonlijk bericht gegevens toe. Alvast dank en groet. 

Beste ​@R67 vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, geb. datum en laatste 3 cijfers IBAN in, dan kan een moderator wat voor je nakijken.

Dankjewel Jan!

• Auteur
  • Helper
  • January 20, 2026

Beste Remco, bij de buren hangen ook glasvezelkastjes. Aanstaande vrijdag kan blijkbaar internet geïnstalleerd worden. Graag zou ik voordien dit probleem opgelost zien. Ik vind het uitermate lastig dat er geen klantenservice is bij kpn waar gewoon met een mens gebeld kan worden om te overleggen. Probleem is nog steeds of internet straks niet te traag is en dat de aangesloten toestellen niet naar behoren werken. Want dan moet alles weer afgekoppeld en geretourneerd worden en moet ik op zoek naar een andere leverancier. Dan is alle wachttijd etc voor niets geweest. Dank en groet.