Skip to main content

ik heb totaal geen snelheid met mijn internet, ik woon in het buitengebied, met de tv aan (sd kwaliteit) heb ik maar 2,3 download en 1,1 upload, met de tv uit heb ik hooguit 5,1 en 2,1. Laptop aangesloten via kabel  op de modem haal ik 7,9 en 2,6….dus ik heb dan alleen de laptop aangesloten en verder helemaal niks….! Vele keren contact gehad met kpn maar je raad het al….ze kunnen er niets aan doen….het is buitengebied….! Elke keer komen ze met de oplossing….modem herstarten en modem resetten hahahaha als of dat een wonder is….al wel 100x gedaan en niets helpt. Er heeft ook een monteur met mij gebeld en alles doorgenomen...die vertelde mij ook dat het wifi signaal niet door muren heen kan ahhahaha en dat noemt zich “monteur”….!Nu zeggen ze dat ik moet veranderen van abonnement (duurder) ….naar de hussel dan krijg ik gratis een 4G modem en is het probleem over……..mijn vraag….waarom kan dat nu niet bij het abonnement wat ik nu heb? Ik ben al jarennnnn klant en nu naaien ze mij….kpn belachelijk dat je zo om gaat met vaste klanten…..! Ik blijf van mening dat kpn niet levert wat ik wel zou moeten krijgen……..kpn los dit op…….. we leven anno 2021 en dan nog maar 2,3 download en 1,1 upload…..schaam je diep kpn….zo kom je heel makkelijk van je klanten af……

….zo kom je heel makkelijk van je klanten af……

Als u denkt dat het elders beter is, waarom stapt u dan niet over?

Uw abonnement komt nog uit de tijd dat het 4G modem nog niet bestond denk ik. De optie is daarom niet leverbaar bij uw huidige abonnement. 


wij komen van Telfort, daar was het toen wel beschikbaar, sinds overname door kpn is die optie weg…..


<opvoed mode aan> 

Denkt u werkelijk dat met schelden in de 1e post de oplossing sneller komt? Op dit forum helpen klanten van KPN andere klanten. Een enkele monteur meldt zich af en toe, en moderators doen hun best. Maar iedereen is mens en wil dus op redelijke wijze communiceren met anderen, niet op de toon die u aanslaat.

<opvoed mode uit>
 

Uw probleem is lange, vermoedelijk oude telefoonlijnen naar de centrale. Door fysische problemen en beperkingen van de techniek is dan de snelheid laag. Daar kan KPN niets aan doen (behalve glasvezel aanleggen).

Ik heb ook zo’n 4G modem en kreeg er daardoor tientallen Mbps bij, van 12 naar gemiddeld 40. Dat modem krijgt u gratis, de 4G verbinding is gratis. Kortom, daar is niets op tegen toch? En ja, die gratis dienst zit in de nieuwe abonnementen en zult u daarnaartoe over moeten. Zo gaat dat, een dienstverlener verandert wel eens de dienst en de voorwaarden.

Het is aan u.