Skip to main content
Antwoord

Internetsnelheid is enorm traag

• October 12, 2025
  • 12 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb een verdomd lage internetsnelheid. Uploaden lukt niet. Ik kan niet eens de speedtest uitvoeren, Ik krijg dan de opmerking probleem met het netwerk. 

Het was al een bekendprobleem maar ik weet niet hoe ik in contact met iemand moet komen of hoe ik het zelf zou kunnen oplossen.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@AstridAS

Heel goed dat je hier even aan de bel hebt getrokken omdat je internet ineens zo traag was. Ik zie dat JDD je op weg heeft geholpen en dat alles nu weer werkt, helemaal top! 😀 Is dat gelukt nadat je de ‘netwerk opnieuw instellen’ optie hebt gebruikt? Of heb je nog iets anders gedaan?

Mocht je in de toekomst nog weer een keer vragen hebben over je verbinding, stel ze dan gerust! Je kunt ook een kijkje nemen op onze uitgebreide kennisbank, waar we heel veel informatie en tips paraat hebben. Bijvoorbeeld ook deze over trage wifi:

12 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 12, 2025

Probeer , Voer een netwerk controle uit op je PC of Netwerk opnieuw instellen .

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2025

Ik weet niet hoe dat moet. Beide dus niet :)

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 12, 2025

Welke windows versie heb je

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2025

Windows 11

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 12, 2025

Ik stuur je  een prive bericht 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2025

????

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 12, 2025

Ga naar instellingen op pc ,klik op netwerk en internet ,scroll naar Geavanceerde netwerkinsteillingen  klik erop ,ga naar netwerk opnieuw instellen klik erop klik op nu opnieuw instellen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2025

Dat heb ik gegaan en heb nu alles in de war.  

Digibeet hè?

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 12, 2025

Wat is in de war. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2025

Ik was wat in de war. Ik ben er nog eens rustig voor gaan zittenen alles werkt weer,

Bedankt voor de hulp

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 12, 2025

Fijn,  dat het weer werkt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Welkom op de community ​@AstridAS

Heel goed dat je hier even aan de bel hebt getrokken omdat je internet ineens zo traag was. Ik zie dat JDD je op weg heeft geholpen en dat alles nu weer werkt, helemaal top! 😀 Is dat gelukt nadat je de ‘netwerk opnieuw instellen’ optie hebt gebruikt? Of heb je nog iets anders gedaan?

Mocht je in de toekomst nog weer een keer vragen hebben over je verbinding, stel ze dan gerust! Je kunt ook een kijkje nemen op onze uitgebreide kennisbank, waar we heel veel informatie en tips paraat hebben. Bijvoorbeeld ook deze over trage wifi: