Skip to main content

Internetsnelheid te laag

• June 23, 2021
  • 13 reacties
  • 163 keer bekeken

Goedemiddag!

Mijn dure abonnement is voor 36 Mbit/s en ik meet 2,9!!!! Schandalig en dit duurt al langer. Apparaten werken hierdoor niet en de tv hapert hierdoor. Ik eis aanpassing!!!!! En jullie klantenservice slaat nergens op!!

Admin: privégegevens in afbeelding verborgen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

• June 23, 2021

Hoi @Kemink ,

Welke experia box heb je?Ik had namelijk met een oude V9 ook slecht Internet.Mocht je xdsl hebben is het belangrijk dat de kabel van het isra punt naar het modem rond is en niet plat! En hoe heb je het gemeten met een kabel of draadloos?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2021

Het maakt allemaal niet uit wat ik heb; dit probleem heb ik eerder gehad omdat jullie instellingen terugdraaien bij de KPN. De hele procedure die je gaat noemen heb ik al doorlopen

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2021

Ik dacht iemand van de Kpn te spreken maar dat is dus niet het geval, helaas.

Ik wil de klantenservice spreken maar dat schijnt niet mogelijk te zijn. Ik ben nu ook heel boos!!

Mijn meting is via de computer

• June 23, 2021

Ik ben inderdaad niet van KPN.Soms duurt het een paar dagen tot een KPN medewerker reageert maar meestal 1-2 dagen.maar als je een modem van voor de V8 hebt kan die worden omgeruild omdat daar vaak problemen mee zijn.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 23, 2021

Hier op het forum helpen klanten elkaar en is er ontzettend veel kennis en ervaring. Als je daar gebruik van wilt maken dan vertel je het verhaal op normale toon. En wil je dat niet dan bel je de klantenservice 0800-0402.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2021

Dag Joep, heb je wel eens geprobeerd te bellen? Niet bereikbaar

Mijn toon is normaal en de frustratie hoog.

KPN heeft geen klantenservice en alleen deze mogelijkheid.

Ik hoef geen hulp van klanten maar wel van KPN zelf.

• June 23, 2021

Hoi @Kemink ,

Bij mij waren ze altijd bereikbaar.Probeer anders de chat https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm als je daar naar beneden scrolt staat er chat met ons

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2021

Oke bedankt voor de tip

• June 23, 2021

laat even weten of dat wel lukt

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 23, 2021

Het telefoonnummer is dus 0800 0402. Dat is gratis. Tegen de computer zeggen dat je een medewerker wilt spreken. 

Jasper van KPN
Moderator

Hallo @Kemink, welkom bij ons op het forum. Nick, M.C Visser en Joep hebben je al op weg proberen te helpen zie ik. Is het gelukt via de opties die zij noemden? Als er nog niet meer duidelijk is kan je jouw forumprofiel volledig invullen. Je zei dat je de snelheid op de computer deed, maar hoe is die aangesloten op de Experia Box, is dat met een directe kabel of is het draadloos?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 24, 2021

Dat is met de directe kabel

Jasper van KPN
Moderator

Zou je jouw forumprofiel dan nog volledig in kunnen vullen zoals gevraagd @Kemink? Zonder gegevens kan ik niet met je meekijken naar de verbinding.