Skip to main content

Hoi allemaal, wij zitten hier met een probleem. Wij hebben ondertussen al 2 weken geen internet meer. KPN gebeld, binnen een paar uur een monteur die kwam kijken, top. Die gaf aan een breuk in het glasvezelkabel, kan pas na het weekend opgepakt worden. Prima.

Komt de volgende monteur een paar dagen later, en die zegt 'nee geen breuk, kan niks vinden'. Oke, prima. Hij reset het glasvezelkastje van binnenuit oid en we hebben weer internet, heujj. Echter een uur later, weer eruit... 

Even een dag of 2 gewacht, weer melding gemaakt, storing is bekend, en de eindtijd schuift elke keer maar op met een paar uur. KPN weer gebeld, dit doorgegeven, en dat we graag een noodoplossing willen, maar er wordt vriendelijk verzocht geduld te hebben omdat de eindtijd bekend is (ik had verteld dat de eindtijd al dagen opschoof maar geen gehoor, wordt opgelost). 

Je raadt het al, niet opgelost. Partner dan weer de volgende poging, idem verhaal, 'u kunt het beste wachten want de eindtijd is bekend, dus we kunnen u geen noodoplossing geven want het externe bedrijf gaat het vandaag oplossen, gegarandeerd'... Dat is ondertussen ook al een paar dagen terug. 

Die storing blijft aanhouden, eindtijd blijft maar verschuiven en we krijgen die noodoplossing niet. Ondertussen vervelen we ons 's avonds dus kapot, overdag kunnen we niet werken, we maken onnodig extra kosten op onze abonnementen (niet bij KPN) om unlimited te hebben, onze BABYFOON en BEVEILIGINGSCAMERA doen het ook niet want die staan ook op het netwerk.

Ondertussen voelen we ons best wel een beetje aan de kant gezet als klant want het is ook niet dat we op de hoogte gehouden worden. We weten nog geeneens of het bedrijf uberhaupt bezig is met deze storing! 

Iemand hier ook ervaring mee, of eventueel een ander idee of oplossing van mijn gevoel bij KPN is niet heel goed op het moment, en om weer te bellen en weer te horen te krijgen 'nee meneer, eindtijd staat over een paar uur gepland, komt goed!' heb ik ook geen trek in...

Hi en welkom in de KPN community @Rbrame 

Wat rot dat het oplossen van de storing zo veel moeite kost. Er moet op een gegeven moment natuurlijk een oplossing komen, liefst door de storing snel te verhelpen, of als dat gecompliceerd blijkt via een noodpakket. Heb je intussen een noodoplossing gekregen en hoe staat het ervoor met de storing? De snelste weg van contact is inderdaad via onze klantenservice op 0800-0402. Ik kan je via deze weg ook helpen, dat kan alleen iets langer duren. Ik hoop in ieder geval dat je verbinding snel weer hersteld is.


Hi en welkom in de KPN community @Rbrame 

Wat rot dat het oplossen van de storing zo veel moeite kost. Er moet op een gegeven moment natuurlijk een oplossing komen, liefst door de storing snel te verhelpen, of als dat gecompliceerd blijkt via een noodpakket. Heb je intussen een noodoplossing gekregen en hoe staat het ervoor met de storing? De snelste weg van contact is inderdaad via onze klantenservice op 0800-0402. Ik kan je via deze weg ook helpen, dat kan alleen iets langer duren. Ik hoop in ieder geval dat je verbinding snel weer hersteld is.

Hoi Alexandra,

Ondertussen via Messenger wel contact gehad en er zou eindelijk een noodpakket mijn kant op komen, ik wacht alleen nog op de sms dat dit inderdaad verstuurd wordt. Niet vervelend bedoeld, maar ik heb er weinig vertrouwen in…

Vanmiddag was ineens de storing 'opgelost' om vervolgens 10 minuten later weer te beginnen. Ik geloof dat er met nog geen uur de oplossing weer gevonden is, echter doet het hele gebeuren bij ons nog steeds niets, het glasvezelkastje geeft rode alarm lampje aan.

Dus fijn dat de KPN de buurtstoring heeft opgelost, maar moet ik morgenochtend nu dus weer gaan bellen om een monteur hier te krijgen, aangezien ze bij de klantenservice niet kijken of aanbieden om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn, en te kijken wat er nú weer aan de hand is. En dan hopen dat die het gelijk kunnen fixen.

Eerst maar even bellen naar 0800-0201557, wordt mij aangeraden, en dan hopen dat het eindelijk klaar is.

Zo niet, dan hoop ik echt dat het noodpakket onderweg is of klaar om opgestuurd te worden 🤞


Reageer