Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde! Internet zojuist afgesloten, ondanks afspraak. Bij mij gaat het om een rekening van februari, waarin ik een misser hen gemaakt. 'Slechts' 95,99 voor televisie, telefoon en Wi-Fi.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb precies hetzelfde! Internet zojuist afgesloten, ondanks de door KPN bevestigde afspraak dat ik 1 mei deze rekening zou betalen. Bij mij gaat het om een rekening van februari, waarin ik een misser heb gemaakt. 'Slechts' 95,99 voor televisie, telefoon en Wi-Fi.

Het ontstaan van dit probleem is natuurlijk mijn eigen schuld, ik had direct moeten reageren op de waarschuwing per brief. Maar dacht dat ik het al had rechtgetrokken en dat dit elkaar had gekruist. Maar met twee studerende kinderen, in deze periode, is dit wel een lastige situatie, terwijl ik dacht een goede afspraak te hebben gemaakt. 

 

Admin: deze reactie en de volgende uit een ander, oud, topic verplaatst naar dit eigen topic


En het is alweer aangepast en ben weer aangesloten! Top, KPN!


Hoi @Ivonne73. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw internet verbinding is afgesloten. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Zij hebben de mogelijkheid om dit na te vragen aan onze financiële afdeling of jouw eventueel door te verbinden met deze afdeling. Onze klantenservice is te bereiken op het nummer 0800 0402.


Hoi Vikash,

 

Je bent me voor. Wilde al plaatsen dat het inmiddels al is opgelost en ben weer aangesloten. Top, KPN!

Zal de betaling volgens afspraak, maar wellicht eerder doen.


Hoi @Ivonne73. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw internet verbinding is afgesloten. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Zij hebben de mogelijkheid om dit na te vragen aan onze financiële afdeling of jouw eventueel door te verbinden met deze afdeling. Onze klantenservice is te bereiken op het nummer 0800 0402.

Je bent me voor. Wilde al plaatsen dat het inmiddels al is opgelost en ben weer aangesloten. Top, KPN!

Wat fijn dat het inmiddels is opgelost en dat je weer gebruik kan maken van jouw internetverbinding. :blush:


Reageer