Mijn internet connectie valt regelmatig weg, zowel wifi als bekabeld. Ik heb dit gemerkt sinds de anderhalf jaar dat ik nu gedwongen thuiswerk. Soms gaat het een aantal dagen goed, maar dan weer dagelijks meerdere connectie problemen. Dit is erg storend, omdat ik via een Citrix verbinding met mijn werkgever ben verbonden en online vergaderingen worden onderbroken. Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik mijn modem (Experia Box V10A) opnieuw heb opgestart, gereset en de online tool van KPN heb geraadpleegd om de verbinding te optimaliseren. Het lijkt even voor kort te helpen, maar de problemen keren weer snel terug. Het wegvallen van het internet duurt tussen enkele seconden tot minuten lang. De KPN helpdesk laat wat mij betreft steken vallen om dergelijk problemen in de kern op te lossen. Steeds weer wordt het afgewimpeld met het resetten of opnieuw opstarten van het modem. In het forum lees ik dat meerdere gebruikers deze problemen kennen. Ik kan niet vertrouwen op de beschikbaar van het internet en ga weg bij KPN, tenzij er eengedegen oplossing komt voor dit probleem.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid