Skip to main content

Beste mensen,

Sinds de laatste werkzaamheden van KPN op 15 en 16 in mijn buurt is de verbinding langzamer en valt soms weg.

Zowel het internetverbinding en iTV verbinding. Zij er meer mensen die dit probleem ook hebben omgeving Amsterdam centrum westelijke eilanden??

Hoi Capo! Dat lijkt me nou net niet de bedoeling na werkzaamheden. :grimacing: Op de adresgegevens in je forumprofiel kan ik geen vaste diensten van KPN vinden, zit je misschien bij een andere provider (Telfort bijvoorbeeld)? Of kloppen de adresgegevens niet meer? Als je bij een andere provider zit kun je het beste contact opnemen met je eigen provider, zij kunnen je hier dan verder mee helpen. 


Hartelijk dank voor de reactie. Aangezien alle klanten automatisch naar de KPN gaan, heb ik deze klacht geplaatst. Ik heb persoonlijk bericht van de KPN ontvangen over de werkzaamheden. Maar nu mag ik voor deze klacht bij de Telfort terecht, Rare gedachtengang. Ik voel letterlijk afgescheept,neem contact met je provider……, Waar blijft service en nazorg KLANTVRIENDELIJKHEID,

 

 


Nu is het een Telfort klant probleem en niet van KPN???.:nerd:


Hi @Capo, De vaste diensten van Telfort, lopen nog altijd via Telfort zelf. Het komt er gewoonweg op neer dat wij (KPN) jouw gegevens niet in kunnen zien, en geen metingen kunnen uitvoeren.

Daarom zul je je bij problemen met de diensten nog bij Telfort moeten melden, tot alles daadwerkelijk is overgezet naar KPN...


Reageer