Skip to main content

Zeer regelmatig dat de internetverbinding eruit ligt , zowel op mobiel en ipad.

Weet niet meerwat ik er aan kan doen.

Kunnen jullie nu niet eens kijken wat er loos is.

En ja,  de wifimanager draaien heeft dan geen zin.

Ben het zo zat, met de oude verbinding nooit geen problemen gehad.

 

 

Beste @Sonja de 2e, je hebt het over de oude verbinding, daarmee bedoel je toen je nog op koper zat begin dit jaar? Je had daar eerder al problemen mee, lees ik in je vorige topic. Is dat nooit opgelost? Als jij een laptop bekabeld aansluit op de Experia Box, ervaar je dan wel gewoon stabiel en snel bereik? Of werkt dat ook niet goed? Kan je iets meer uitleggen over welke modem van KPN je hebt, hoeveel SuperWifi 2 punten je hebt en hoe deze in jouw huis staan (bekabeld, draadloos, hoeveel meter uit elkaar etc.)? 


Via de koperen kabel zelden storingen, en nu is het elke dag raak.

Maar er is contact geweest via X.

Conclusie. De plaats v h modem enz .Deze plaats is in de meterkast naast de slimme meter en zelf door KPN neergehangen, ondanks ons verzoek om het modem in de h.kamer te plaatsen.

Zoek het zelf maar uit klant.

 


Ha Sonja, wat vervelend dit! Ik zie dat we inderdaad aangegeven hebben dat er een betaalde wifimonteur kan komen. Is het niet een idee om het modem weer terug te plaatsen in de huiskamer? Daar had je met de koperverbinding geen problemen mee op die manier, begrijp ik. Dan zou dat nu ook beter moeten gaan. 


Zeer graag , maar dit zelf doen is geen optie.

 

 


In dat geval zou je, als er niemand in je omgeving is, die je erbij zou kunnen helpen, een KPN Servicemonteur kunnen bestellen. 


Dat is dus het probleem, niemand die zijn vingers eraan wilt branden.

En het is toch een zeer onvriendelijk service v KPN dat wij de monteur moeten betalen voor iets wat KPN zelf veroorzaakt heeft.


Kijk, de regels van KPN wifimanager

Staat het modem op de goede plaats?

  • Hang het modem op een hoge plaats met de bijgeleverde beugel
  • Zet het modem op een vrije ruimte, niet in een kast.