De laatste weken valt iedere avond een of meerdere keren het internet kortdurend (2 tot 3 minuten) uit, vaak rond hetzelfde tijdstip. Het tv-signaal stoort heel even, maar valt niet uit. WiFi signaal valt ogenschijnlijk niet weg. Ik denk dat het ontstaan is na werkzaamheden die KPN in onze wijk gedaan heef enkele weken geleden (kreeg sms over geplande werkzaamheden). Herstarten van Experiabox V10 helpt niet. Ik lees op jullie forum veel dezelfde berichten. Graag een oplossing!
Beantwoord
Internetverbinding valt de laatste weken steeds kortdurend uit
Beste antwoord door M-G
Monteur (escalatiemonteur, heel deskundig!) is geweest. Hij heeft glasvezel modem vervangen. Hij dacht dat de storing te maken had met mijn eerdere omzetting en weer terugzetten van bandbreedte internet. Als de storing terugkomt moet de Gbic chip in de wijkcentrale vervangen worden. Tot nu toe gaat het goed!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.