Skip to main content

Al zeer lange tijd hebben we hier thuis last van regelmatig wegvallend internet. Dit valt dan even compleet weg en herstelt uit zichzelf weer. Hierdoor is het lastig om precies op die momenten KPN te contacten en uit allerlei online meettools komt dus ook niks want dan werkt het gewoon prima. Ik heb hiervoor al eerder contact gehad met KPN en allerlei dingen geprobeerd (modem resetten, van de stroom afhalen etc.). Dit heeft echter niks uitgehaald. Het probleem speelt voornamelijk als mijn partner en ik samen thuis zijn (dus bij mogelijk wat hogere belasting), maar het is ook niet alsof we dan dingen doen die onmogelijk zouden moeten zijn.

 

Tijdens een eerder telefonisch gesprek heb ik begrepen dat een volgende stap het langdurig doormeten van de verbinding kan zijn, maar ik zou niet weten hoe ik dit nu kan regelen want het lukt me via de chat en telefoon niet meer om een persoon aan de lijn te krijgen. Die routes leiden immers allemaal naar dezelfde online tools om te boel weer te resetten etc, waarvan ik nu al zeker weet dat het niets gaat helpen. Vandaar dat ik het via deze weg probeer zodat er hopelijk iemand echt goed met me mee kan kijken om dit probleem nu eens goed aan te pakken.

@JelleKn  Vul je forumprofiel aan met je adres naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is, die kan als het goed is zien wat er besproken is met de klantenservice


@JelleKn  Vul je forumprofiel aan met je adres naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is, die kan als het goed is zien wat er besproken is met de klantenservice

Dank voor de tip, gedaan. Had hier ingelogd met mijn KPN account dus ging ervan uit dat dat uit zichzelf gekoppeld zou zijn.


Hi @JelleKn, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Gaat het hier om WiFi of ook om internet via een netwerkkabel? Valt dan ook de televisie weg? En heb je ook het glasvezelkastje al 10 seconden stroomloos gemaakt?Â