Skip to main content
Antwoord

Internetverbinding valt vaak weg en opgenomen programma's stoppen er veel mee

• March 7, 2025
  • 8 reacties
  • 89 keer bekeken

Wij hebben heel veel geen ethernet verbinding. Ik ga hier heel erg van balen. Vooral opgenomen programma's stoppen er de hele tijd mee:(. HELP

Beste antwoord door Yotie

Apps op de tv. Ik krijg nu alleen maar de sterkste man te zien. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• March 8, 2025

Hallo ​@Yotie 

Alleen op de TV (ontvanger) of heb je dan helemaal geen internet meer?

Wat geven de lampjes van het modem aan op het moment van zo'n onderbreking?
Heb je het modem en indien je glasvezel hebt ook het glasvezelkastje al eens herstart?

Welke KPN apparatuur heb je allemaal en gebruik je ook switches of een verbindingsset (DVS) via het stroomnet?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 10, 2025

Goedemiddag ​@Yotie , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Uitermate vervelend dat je problemen ervaart maar ook goed dat je hier melding van maakt. Heb je hier al eens contact over opgenomen met onze Helpdesk? Zij kunnen meteen je internetverbinding doormeten en dat is wel waar ik ik dit geval zou beginnen. Je kunt hiervoor tegenwoordig een belafspraak inplannen. 

Verder zie ik in het bericht hierboven ook al enkele goede en gerichte vragen worden gesteld. Als je die nog zou kunnen beantwoorden, kunnen we vanuit daar met je mee gaan denken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 12, 2025

Drama vanaf gisteren storing met het kastje. Met een medewerkster werd het nog dramatischer.

Ik ben in een soort app scherm terecht gekomen waar het onmogelijk is om in live tv terug te keren. Ook met een expert op afstand bezig geweest en die had het maar over een source knop die niet op mijn afstandsbediening zit. 4 uur al bezig het is een hoofdpijn dossier geworden.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • March 12, 2025

heb je het over de apps op het kastje van kpn of de tv zelf

ik help je graag mijn moeder is een heuze digibeet met een voor haar moeilijke samsung tv 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 12, 2025

Apps op de tv. Ik krijg nu alleen maar de sterkste man te zien. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 12, 2025

Weer gebeld met de KPN dat ik niet afgescheept wil worden omdat ze er op afstand  niet uit komen. Dus gaan ze vanavond weer bellen. Stuur gewoon gelijk een monteur. Waarvoor is het allemaal zo moeilijk en vooral om weer bij je zenders terug te komen. Ik heb op 1 verkeerd knopje gedrukt op de Samsung afstandsbediening en vervolgens is het een drama om weer terug te komen bij je eigen zenders. Hoe moeilijk kan het zijn:(. En ook het koppelen van de KPN afstandsbediening is een drama. 

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • March 12, 2025

Als het goed is kan je op het huisje drukken dan ga je helemaal met pijltjes toetsen naar link tot je in een andere menu komt 

Daar paar icoontjes daaronder zie je verbonden apparaten en dan druk je snel op de pijltjes toets rechts om naar de betreffende uitgang(ook wel "source") genoemd 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 15, 2025

Goedemorgen ​@Yotie , enorm balen dat dit zoveel voeten in aarde heeft. Nu zijn we weer enkele dagen verder, is er nog iets in de situatie veranderd?

Als het goed is kan je op het huisje drukken dan ga je helemaal met pijltjes toetsen naar link tot je in een andere menu komt 

Daar paar icoontjes daaronder zie je verbonden apparaten en dan druk je snel op de pijltjes toets rechts om naar de betreffende uitgang(ook wel "source") genoemd 

Ik denk dat dit de goede richting is. Kun je eventueel een foto maken van je Samsung afstandsbediening en die hier met ons delen?