Skip to main content

Aangezien ons internet eruit ligt hebben we een back-up dongel opgestuurd gekregen. 
Na aansluiting op het modem blijft deze blauw knipperen. Ik heb de sim kaart gecontroleerd of deze goed erin zit, modem opnieuw opgestart meer probleem blijft. 
Bellen met 0800-0402 komt in menu maar wanneer je een keuze bepaald wordt aangegeven dat je geen keuze hebt gemaakt en de verbinding wordt verbroken.

ik blijf met een blauw knipperende dongel zitten en geen internet. Wat nu?

Beste @Wimpie2008, wat rot dit! Normaliter krijg je, als je een keuze hebt gemaakt in het menu, toch iemand aan de lijn via 0800-0402. Helemaal als je een tweede keer belt. Dat gezegd hebbende: op het forum helpen we je natuurlijk ook graag. Is het inmiddels wel gelukt met de dongel? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan even weten en vul je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. 


Beste Marcia,

 

Via mobiel blijft het niet mogelijk iemand aan de lijn te krijgen. Ik heb inmiddels via een vaste lijn wel iemand gesproken wat uiteindelijk geresulteerd heeft in een monteurs afspraak. Dit omdat we op allerlei mogelijke manieren de dongel niet “aan de praat” hebben gekregen.