Skip to main content
Antwoord

Internetverbinding zowel bekabeld als via Wifi traag met Box 12 (V12.C.24.05.08)

• April 8, 2025
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Sinds gisteren is hier ook de internet verbinding traag Zowel bekabeld als de wifi
Geen idee wat er is veranderd.
Heb de KPN Box 12 al uit gehad. Helpt niet heeft nu Firmware V12.C.24.05.08 Wat kan er aan de hand zijn.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Andre Acht

Hoi,
Heb via de KPN site het modem laten herstarten, waarschijnlijk dan ook in de wijkcentrale een reset oid.
Daarna was het probleem verholpen. (Dus alleen aan eigen kant stekkers eruit hielp niet).
Groet 

4 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Andre Acht. Ik denk niet dat het aan de firmware ligt, want die heb je al een tijdje kan ik zien in je gegevens. Het ligt mogelijk wel aan iets anders, maar dat moeten we even onderzoeken. Zou je eens een foto willen maken van de stroomadapter van je Experia Box 12? Daar zie je een serienummer op staan en daar mag je een foto van maken en hier dan plaatsen. Dan kijk ik even of je een nieuwe nodig hebt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hoi,
Heb via de KPN site het modem laten herstarten, waarschijnlijk dan ook in de wijkcentrale een reset oid.
Daarna was het probleem verholpen. (Dus alleen aan eigen kant stekkers eruit hielp niet).
Groet 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Top dat het probleem verholpen is. Als het toch weer de kop opsteekt, dan hoor ik het graag! Dan helpen we je verder. 

• Helper
  • September 7, 2025

Probleem lijkt opgelost