Skip to main content

dag beste mensen.

 

kan wegens een issue een site niet meer op, en na contact met hun rest mij de enige optie om mijn ip-adres te wijzigen. Ding is KPN zelf wijzigt ipadres van de normale consument na enkele weken pas. Weet iemand hoe ik nu al mijn ip adres kan wijzigen. ( zonder proxy of vpn want dat vertraagd )

 

zou er erg blij mee zijn.

 

tot horens

 

Speed-o

Dag @Speed-o , bij KPN wijzigt het IP adres van een consumenten aansluiting vrijwel nooit. Heel soms gebeurt het bij het wijzigen van een (oude) contractvorm.

Voor het oplossen van een ‘issue’ met een site echter nooit.


Beste Rbxx

Hartstikke bedankt voor het snelle antwoord, 

 

en inderdaad zoiets had ik al begrepen, maar is er dan geen mogelijkheid om dit toch wel voor elkaar te krijgen ?

 

Speed-o


Helaas, bij KPN gaat dat niet lukken. Een VPN o.i.d. is de enige optie, of zelf het issue met de site beheerder oplossen. Ben je soms een ‘gamer’, daar schijnt dat vaker een issue te zijn?


Hallo @Speed-o , je zult het moeten regelen met de sitebeheerder van de site die jou geblokkeerd heeft, KPN doet daar niets mee.

 


@Speed-o Welkom op het KPN Forum. Dat is inderdaad een lastige situatie. Ik zie dat Jan en RBxx je van het juiste antwoord hebben voorzien. Helaas is het niet mogelijk om hiervoor een nieuw IP-adres aan te vragen. Ik sluit me dan ook aan bij het advies om contact te zoeken met de beheerder van de site. Het spijt mij dat ik niet direct een oplossing voor handen heb maar mocht je verder nog vragen hebben dan beantwoord ik die graag!


Reageer