Skip to main content

Hallo,

Ik probeer IPv6 werkend te krijgen op mijn UDM Pro (se).

Dit zou ik graag alleen via de webinterface doen (zonder scripts etc.)

Dit heb ik nu op 2 manieren geprobeerd (DHCPv6 en Static IP), maar de UDM krijgt geen IPv6 adres.

Bij Static IP heb ik het adres gehaald uit MijnKPN, maar een gateway kan ik niet vinden.

 

Verder heb zit ik op een oude XS4All aansluiting, heb ik alleen een internet abbonement (geen IPTV), en zit er een actieve NTU op de FTU (dus geen PON).

 

IPv6 via DHCPv6

 

IPv6 via Static IP

 

Hi @dutch_gabber! Omdat dit buiten de ondersteuning valt kan ik je zo niet vertellen wat het antwoord op je vraag is. 

Wel wil ik je aanraden deze pagina over het gebruik van eigen modem na te kijken. Ook heeft forumgebruiker wjb een topic over het gebruiken van eigen modem aangemaakt. Hier wordt altijd super goed advies gegeven. 


Gebruik DHCPv6 om de IPv6 prefix te verkrijgen.


Heb je dit werkend en kun je precies uitleggen hoe? Ik had op mijn USG ipv6 werkend maar helaas niet op mijn UDM pro


Hi @TeRRoR! Het is beter hiervoor een eigen topic aan te maken. En daarin duidelijk uit te leggen waar je vastloopt. Geef ook aan met welke apparatuur je precies werkt. Dan kunnen we je makkelijker helpen. Je reageert nu in een ouder topic waarvan de vraag is of het advies past bij je situatie en nog actueel is. 


Reageer