Skip to main content

Goedenavond, komende dinsdag wordt mijn dsl lijn geactiveerd. Nu moet het modem op het Isra aangesloten worden, ik las via een grijs kastje . Is dit kastje op de foto goed genoeg?

Dit kastje hangt er nog van de vorige bewoner. Gaat dit werken?

Als alle draadjes nog goed vastzitten dan zeker wel ja.
Dit zijn beiden gewoon verbindings kastjes, geen actieve elektronica of wat dan ook er in.

Het is veel interessanter om te zien hoe lang je lijn is naar de centrale of straatkast, weet je de te verwachten snelheid al ?
En leeftijd cq staat van de kabel in de grond en zo telt ook mee.


Als je bericht van KPN hebt gehad dat je je verbinding kunt gebruiken, kun je daar inderdaad je modem op aansluiten @bpethke 


Hallo en welkom op de KPN community @bpethke. Je kunt daar inderdaad jouw KPN Experiabox op aansluiten. De dsl kabel kan prima in het poortje en dan naar het modem van KPN. 


Bedankt allemaal.

Het werkt allemaal, verder aansluiten is ook geen probleem. Maar ik had natuurlijk wat twijfels bij deze oude kabels. Dit huis van een bepaalde leeftijd, we hebben zelfs nog de buizen van radiodistributie aan de muur. ;-)

Een snel speedtestje bekabeld laat zien dat we de beloofde dw snelheid ruimschoots halen. up is ietsje lager, maar daar maal ik niet om.

 


Super om te lezen @bpethke. dat het verder allemaal is gelukt. 
Snelheidsmeting ziet er verder ook goed uit.Â