Skip to main content

Goedenavond allen,

 

ik had een vraag over de aanleg van glasvezel. Vandaag zag ik twee busjes van boost fiber te werk gaan in een bus bij een soort van kast ( veel kabels misschien wel lassen ) betekent dit dat wij bijna erop aangesloten kunnen worden ? ( kabel ligt ook al in de grond ( bijna 3 maanden ) 

 

Mvg.

Kijk op https://netwerk.kpn.com/ voor de status van jouw adres. Hoe er wel rekening mee dat het zomaar nog een jaar kan duren.


KPN heeft alles uitbesteed. Dus KPN kan daar niets over zeggen. U zult het gewoon af moeten wachten. Kan zomaar nog een jaar duren.


KPN heeft alles uitbesteed. Dus KPN kan daar niets over zeggen. U zult het gewoon af moeten wachten. Kan zomaar nog een jaar duren.

Oké jammer 


Hoi @Wesley Doe, wij hebben daar inderdaad geen inzicht in. Nick is te kort door de bocht met zijn conclusie. KPN en KPN netwerk zijn aparte bedrijven met een gescheiden administratie. Dat moet van de ACM.

Je kunt op netwerk.kpn.com kijken zoals Joep al noemt. Als je daar je adres invult krijg je de huidige planning te zien.


Hoi @Wesley Doe, wij hebben daar inderdaad geen inzicht in. Nick is te kort door de bocht met zijn conclusie. KPN en KPN netwerk zijn aparte bedrijven met een gescheiden administratie. Dat moet van de ACM.

Je kunt op netwerk.kpn.com kijken zoals Joep al noemt. Als je daar je adres invult krijg je de huidige planning te zien.

Ah oke ik heb gisteren toevallig een brief gekregen maar die brief klopt helemaal niet ze sturen een brief met een andere naam en de verkeerde planning want via de tracker staat we moeten aangesloten worden en op de brief ( wat niet op me naam staat ) zegt hij dat is pas op voorbereiding is terwijl hier allang gegraven is etc, dus ik heb verkeerde informatie gekregen wat niet eens mijn brief is maar van oude bewoner.


Ik wacht nou op de brief met afspraak erop 


Daarvoor kan je het beste contact opnemen met netwerk. Zoals gezegd is de administratie gescheiden, daardoor kunnen wij daar niets over zien. Je kunt hen bellen op 0880 06 37 44.


Daarvoor kan je het beste contact opnemen met netwerk. Zoals gezegd is de administratie gescheiden, daardoor kunnen wij daar niets over zien. Je kunt hen bellen op 0880 06 37 44.

Nou, gebeld ik had ook al eerder gebeld toen zeiden ze ja we bellen terug vervolgens nooit gedaan. Mevrouw geeft aan dat ik belletje ga krijgen voor het maken van een afspraak ik weet niet of dit gaat gebeuren maar we zullen het zien 


Dat zal vermoedelijk een afspraak zijn met de aannemer. Daar staan wij als provider buiten. De aanleg van glasvezel is een lang traject, waardoor het in sommige gevallen lang kan duren. Bij mij heeft het gehele proces bijvoorbeeld 2-3 jaar geduurd voordat het in huis was aangesloten. k ga er vanuit dat het bij jou ook goed komt.


Reageer