Skip to main content

Geachte heer, mevrouw, 

Een paar jaar geleden was de introductie van KPN Glasvezel in onze buurt. Ik heb toen gebruik gemaakt van een aanbieding van KPN. Echter de Glasvezel verbinding gaf regelmatig storing en de verbinding voldeed niet aan de beloofde snelheid. Wij hebben daarom lange tijd gebruik gemaakt (naar volle tevredenheid) van Ziggo internet. In die paar jaren amper storingen.

Nu ontving ik deze week een aanbieding via de brievenbus van KPN. Ik wil toch weer een poging wagen op mij te abonneren op KPN Glasvezel. Glasvezel zou hogere snelheden realiseren en een gelijkwaardige uploadsnelheid. Ik vertrouw de stabiliteit echter nog niet helemaal in onze wijk. Is het daarom mogelijk om een abonnement af te sluiten met een proeftijd van bijvoorbeeld 2 maanden? Mocht het bv. nog steeds niet goed zijn, dan zit ik niet meteen vast aan een contract van 1 of 2 jaar.

Ik hoor graag van u of dat mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

U betaalt voor een goede verbinding en u krijgt ook die garantie. Het is natuurlijk niet zo dat een hele wijk met een brakke glasvezelverbinding kan zitten. U kunt wel binnen 14 dagen annuleren.  Dat is dan ook de proeftijd.  


Hoi @Ilsevera 
Misschien gebruik je wel de verkeerde materialen.
Glasvezel is juist erg stabiel en zeker.
Neem een glasvezelabonnement en je kunt een gratis monteur krijgen die het aansluit, dan weet je tenminste dat het volgens de regels wordt aangesloten en je een stabiele glasvezelaansluiting hebt.
En inderdaad wat @Joep1965 zegt, je kunt binnen 14 dagen weer terug.


Ik zou dan beginnen met een maandelijks abonnement om te testen, en dan een tijdje Ziggo ook nog aktief houden.

Inderdaad dubbele kosten, maar wel ruim de tijd om goede testen te doen.