Skip to main content

Goedemorgen,

afgelopen zaterdag heb ik alle materialen binnen gekregen van KPN voor het aansluiten van het internet. 
Ik ben overgestapt en heb van KPN een aansluitdatum gekregen dit is vrijdag 16 augustus.

 

ik heb alles al binnen, kan ik dan al eerder aansluiten of moet ik echt wachten tot de 16e. Heb vandaag namelijk zeeën van tijd om dat even op mijn gemak te doen. 

Hallo @Amber9409 ,

Je kunt prima nu al de aansluiting bij jou thuis in orde maken. Maar pas vrijdag zal de aansluiting gaan werken. Dat komt omdat in de wijkkast ook nog iets omgezet moet worden. 
 

Dus het is waarschijnlijk beter om te wachten tot vrijdag. Je ontvangt een bericht zodra de aansluiting door KPN is geregeld.


Ah top dank je wel voor je snelle antwoord. 
Dan wacht ik tot vrijdag, geen wifi in huis is namelijk een ramp voor de pubers! 
 

dank!


Je zou je mobiel als hotspot in kunnen stellen, dan hebben de kinderen toch internet, je moet natuurlijk wel voldoende bundel hebben en de kinderen geen films laten kijken e.d., want dat vreet data.

Maar als je overstapt van een andere provider heb je toch nog steeds internet via die provider. of mis ik iets? @Amber9409 

 


Reageer