Skip to main content

Mijn schoonvader gaat verhuizen binnen dezelfde stad. Nu ging de verhuizing van alles in 1 van kpn alles behalve vlekkeloos. Nu heb ik via de mail 2 activatie datums gekregen 04-01-2024 en 08-01-2024 dus weer lekker vaag. Tevens zou er een nieuwe nt kastje meegestuurd worden deze is nog niet binnen, ik heb ook het nt kastje van het oude adres meegenomen aangezien het een verhuizing is. Nu beweerd een medewerker van kpn dat die nt module adres gebonden is wat naar mijn idee onzin is, zo'n nt kastje zet volgens mij alleen maar licht om naar ethernet. Maar goed ik weet het ook niet zeker, maar misschien weten jullie meer hierover.

Een en ander is afhankelijk van de infrastructuur, bij de latere versies is de NT inderdaad geregistreerd en gekoppeld aan de abonnee, dus het adres.

Als het een zwart Genexis kastje betreft dan is dit zo.


Bij het doorgeven van een verhuizing zend KPN een nieuwe (O)NT naar het nieuwe huis. Het is niet de bedoeling om een (O)NT mee te verhuizen. Ik ben zelf ook schuldig aan het niet doen alleen monteurs hebben stickervellen voor op de glasvezel kastjes met “niet mee verhuizen” welke op het apparaat hoort.


Een en ander is afhankelijk van de infrastructuur, bij de latere versies is de NT inderdaad geregistreerd en gekoppeld aan de abonnee, dus het adres.

Als het een zwart Genexis kastje betreft dan is dit zo.

Dit is wat ik wilde weten, het betreft een witte nt box. Dus dat zou geen probleem moeten zijn