Hoi @s_idney
Welkom op de community van KPN.
Als je abonnement bij KPN is opgezegd door een medewerker, heb je in de meeste gevallen binnen 24 uur hiervan de bevestiging per mail, uiterlijk binnen 2 dagen.
In jouw geval is die tijd allang voorbij, dus de kans dat jouw abonnement daadwerkelijk is opgezegd is  dus niet al te groot.
Ik adviseer je daarom ook om weer telefonisch contact op te nemen met de afdeling Opzeggingen en Contractbeheer van KPN, om navraag te doen of jouw abonnement wel goed is opgezegd op 30 oktober jongstleden, aangezien je geen bevestiging hiervan hebt ontvangen.
Mocht dat niet goed gebeurd zijn of helemaal niet, dan kan de medewerker die je spreekt het alsnog voor je regelen en je abonnement beëindigen.
Telefoonnummers:
- 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
- 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)
De openingstijden van deze afdeling zijn:
- Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
- Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
- Zondag gesloten
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen
Â
Zelf een terugbel verzoek inplannen, kan vanaf nu ook:
Â
Hi @s_idney, dat klinkt inderdaad alsof het gesprek niet helemaal afgerond is. Zoals Michel ook vertelt hoor je inderdaad binnen 24 uur een bevestiging te ontvangen. Check ook even je spam map in je mailbox, heb je deze mail ontvangen?
Zo niet, is mijn advies om een terugbelafspraak te maken. Zo belt een collega van mij je terug wanneer het jou uit komt, om je te helpen dit in orde te maken.
Maar als je de 30ste belt om op te zeggen per de 17de dat kan niet ivm een maand opzegtermijn lijkt mij?
Maar als je de 30ste belt om op te zeggen per de 17de dat kan niet ivm een maand opzegtermijn lijkt mij?
Hoi @Roos79Â
Klopt helemaal wat je zegt.
Je hebt inderdaad altijd een maand opzegtermijn, tenzij je het abonnement afkoopt natuurlijk.
Is dat laatste niet het geval, dan zou het abonnement van TS @s_idney op 30 november 2024 pas worden beëindigd door KPN.