Skip to main content

Goedenavond,

Heb jaren alles-in-1-standaard gehad, waarbij ESPN gratis was.

nu heb ik onlangs voor 6maanden 50% factuurkorting bedongen, zeer content mee.

alleen nu zie ik mijn abonnement alles-in-1-standaard, niet meer op de factuur staan?

is door de korting, mijn oude abonnement komen te vervallen? dat is niet verteld

Als je een wijziging hebt ingediend dan heb je daarover een bestelbevestiging ontvangen. Wat staat hierop aan jou bevestigd? Pak dus je bestelbevestiging er eens even bij. 

De abonnementsvorm is wel anders geformuleerd/omschreven zie ik nu in het contract

Maar in de mail zelf staat onderstaande, dus verder geen aanleiding om het contract te controleren

Toegevoegde dienst(en) of apparatuur

- Extra KPN TV+ Box
- Pluspakket
- Spotify Premium
- KPN TV+ met tv-zenders incl. 1 KPN TV+ Box

Verwijderde dienst(en) of apparatuur

- Spotify Premium.
- 2x HD tv-ontvanger

Je hebt nu de nieuwste abonnementsvorm. Je hebt dus geen Alles-in-1 meer. Je hebt nog steeds Spotify. Dat is niet meer gratis. Maar dat was het bij het oude abonnement ook niet. De prijs zat gewoon in de pakketprijs verwerkt.

Goedemorgen ​@dasarne en bedankt voor jouw bericht :)

Je hebt nu de nieuwste abonnementsvorm. Je hebt dus geen Alles-in-1 meer. Je hebt nog steeds Spotify. Dat is niet meer gratis. Maar dat was het bij het oude abonnement ook niet. De prijs zat gewoon in de pakketprijs verwerkt.

Dit is correct en hopelijk is het voor jou ook duidelijk wat deze wijziging precies inhoudt! Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag. 

Reageer