Skip to main content

Hoi!

 

In mijn woning hebben we een hele oude contactdoos waar de internetaansluiting binnenkomt. Deze hangt los en willen we graag vervangen. Ik heb vernomen dat we dit niet zelf kunnen doen, maar door een KPN-monteur gedaan moet worden. Klopt deze informatie?

 

Hi @xsur, om het aansluitpunt volledig te vervangen heb je een monteur nodig. Deze worden niet opgestuurd. Officieel mag ook alleen een KPN monteur hier aan werken, om die reden zijn ze ook vaak verzegeld. Het terug op z'n plek krijgen zou je in theorie zelf kunnen doen mits die niet verzegeld is. Alleen is de vraag of iets is afgebroken. Ik zou hier zelf gewoon een afspraak voor maken. 


@xsur wat @DaveA aangeeft klopt idd, ik vraag me wel af of de nieuwe isra doos er wel echt goed geplaatst kan worden. Als ik nl jou foto bekijk ziet het binnen werk er ook slecht uit maar goed. De meeste monteurs zijn creatief genoeg..

Succes iig!!


Zo oud is die nog niet. Hij heeft alleen een beetje liefde nodig. En een sopje.


Kun je meestal op 4 punten vast schroeven en 2 is voldoende. En met water zou ik oppassen omdat die open is, aan de achterkant zit namelijk een printplaatje.


Reageer