Skip to main content

Hallo.

Al vanaf eind augustes 4 emails gehad voor de gratis verhoging.

Alle wegen naar Rome al behandeld maar geen 1Gbit/s.

Internet werkt perfect op 500Mbit en heb ook 500 up en down.

Ik heb zelf alles al geprobeerd(uiteraard met kabel )

In MijnKpn staat het nog op 500 500.

Mij vraag is aan een Moderator .. Krijg ik wel 1Gbit door naar de modem?

Mijn Klantnummer staat al bij de info!

Bvd en met vriendelijke groeten.

Ron

Hoi @Ron_H, Naar 1GBit/s snelheid dus. Alleen die ervaar je nog niet. 

Ik zie dat het profiel ook nog niet is aangepast. Dus dat verklaart een hoop. 

Heb je een screenshot van een van de mails die je hebt ontvangen? Die zie ik ook niet terug namelijk. 

Ik zie die graag tegemoet, dan kan ik kijken welke actie ik kan ondernemen. 


Hoi @Bart_Z .

Hier de email die ik al 4 keer gehad heb.

De bevestiging mail heb ik alleen de eerste keer gehad.

Bedankt alvast .


Yes bedankt. Ik weet zo het fijne hier niet van. Ik moet dit even uitzoeken. Ik heb al navraag gedaan. Zodra ik reactie heb, hoor je dat van mij. 


Mijn collega heeft aangegeven dat ze er weer mee bezig gaan. Hopelijk is het snel geregeld. 


We zullen het zien!

Alvast bedankt.


Wil je laten weten als je wat hebt gehoord of verschil merkt?

Voor nu een fijn weekend gewenst. 


@Bart_Z  

Hierbij laat ik even weten dat ik nu  1 Gbit heb.

De upload blijft voor nu steken op 500 , maar daar ga ik nog wel even mee bezig!

Dus voor nu bedankt en alvast een fijn oud en nieuw.

Mvg.

Ron


Top dat het gelukt is. Upload moet ook de 1GB halen. Als je een computer rechtstreeks op het modem aansluit en je meet met de ookla app moet je dat halen wanneer alle andere apparaten uit staan. 


Hier hetzelfde probleem, 3x gebeld en zou terug gebeld worden want ze kennen de actie niet. Bewijsmateriaal aangeleverd maar nog steeds geen bericht

 


Hoi @Kersten19, ben je mss overgegaan naar de nieuwe propositie in de tussentijd? Want als dat zo is, dan geldt helaas niet voor jou. Als dat niet zo is, maak gerust een eigen topic aan. Dan gaan wij er naar kijken. 


Nee we zijn al jaren klant met hetzelfde pakket


Hoi @Kersten19, ben je mss overgegaan naar de nieuwe propositie in de tussentijd? Want als dat zo is, dan geldt helaas niet voor jou. Als dat niet zo is, maak gerust een eigen topic aan. Dan gaan wij er naar kijken. 

@Bart_Z Nee we zijn al jaren klant met hetzelfde pakket


Kun je hier een screenshot van de mail plaatsen? Dan ga ik daar mee verder op onderzoek. 


Kun je hier een screenshot van de mail plaatsen? Dan ga ik daar mee verder op onderzoek. 

https://marketing.kpn.com/optiext/optiextension.dll?ID=PnkPREXVXs40wzINfqN6cUrZNwGCGbC0TweOcjeLEpNWJr0Avy70YvkS8oUG1_KEcPCkIAavXpvbKvbk1Vnh6XiGghljs%2BzbEg

 

 


Kun je hier een screenshot van de mail plaatsen? Dan ga ik daar mee verder op onderzoek. 

 


@Kersten19, bedankt. Ik heb even navraag voor je gedaan. Zodra ik wat hoor kom ik bij je terug.Â