Skip to main content

Vorige week woensdag is er een kabel geraakt door wegwerkzaamheden. Kapotte kabel ook duidelijk zichtbaar aangezien de weg nog open ligt. Er is door wegwerkers diverse malen gebeld dat er met spoed een monteur moest komen. Ook zelf heb ik enkele malen gebeld met mobiel (alle diensten zijn uitgevallen). Naast idioot lange wachttijd lopen die kosten behoorlijk op! Er is diverse malen beloofd dat er een monteur zou komen maar er gebeurd niks. Uiteraard mag ik wel betalen voor niet geleverde diensten. Naast het feit dat het zo lang duurt kan ik mijn werkzaamheden niet uitvoeren…

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Naast idioot lange wachttijd lopen die kosten behoorlijk op!

Bellen naar 0800 0402 is gratis.


Geen idee hoe het bij jou zit, maar hier is de storing vorige week al verholpen.


Volgens wegwerkers repareren ze doorgaans binnen de 48 uur! Ze hebben al meerdere malen gebeld maar niks, nada, noppes! Irritant want nu is de kapotte kabel nog duidelijk zichtbaar! De weg is nu nog open maar de wegwerkzaamheden moeten ook door! En je zal zien: als er ooit nog een monteur komt moet de weg weer helemaal open want tja… waar zit de breuk hè! 


Dag @Anneke Koot. Welkom op ons forum. Sorry voor mijn late antwoord. Het is momenteel erg druk, waardoor ik nu pas aan jouw bericht toe kom. 

Ontzettend balen dat er een kabel geraakt is! De wegwerkers hebben hier inderdaad een eigen ingang voor om het te melden, maar het kan geen kwaad om dit zelf ook door te geven. Dat kan via ons (gratis) telefoonnummer 0800 0402. Dat is ook de snelste weg om een storing te melden. Het forum leent zich daar niet zo goed voor, doordat het wat langer duurt voordat we kunnen antwoorden.

Ik hoop dat het inmiddels is opgelost. Mocht ik nog wel iets kunnen betekenen voor je, laat het dan vooral even weten. 


Reageer