Skip to main content

Nou hebben ze vrijdag 8 april kabel stuk getrokken bij graafwerkzaamheden heden en is er een monteur geweest en daar een afspraak mee gemaakt dat ze vandaag zouden komen meten om dit te repareren nou tot op heden niemand gezien is bij kpn ook niks bekend

Wordt van hot naar her gestuurd maar zit nu nog steeds zonder internet tv en telefoon 

 

Hallo @Carla Assendelft , je zou je mobiel tijdelijk als hotspot kunnen gebruiken voor internet.

 


Dat begrijp ik maar maken een afspraak dat ze vandaag langs komen maar niemand gezien en is er ineens niks bekend bij kpn  maar zit wel de hele dag thuis voor niks 

En hotspot gebruiken voor internet is mogelijk maar hoe kijk ik tv dan zonder internet 


Hallo @Carla Assendelft , via je mobiel casten naar je tv als je smart-tv een ingebouwde Chromecast heeft of jezelf een losse Chromecast hebt.

Als je een geschikte smart-TV hebt zou je ook de KPN tv-app kunnen installeren vanuit de Google Playstore en kan je de tv via de wifi van je hotspot gebruiken bij voldoende data. Bel desnoods KPN even om je tijdelijk een grote databundel te geven op je mobiel, als je ook mobiel klant bent van KPN.

Succes.

 


Hoi @Carla Assendelft. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Wil je jouw naam, postcode huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij voor je uitzoeken wat hierover terug te vinden is in onze systemen en/of doorzetten naar de juiste afdeling binnen KPN. 


Dat begrijp ik maar is dan maar tijdelijke oplossing die ik dan zelf moet aandragen terwijl het niet mijn fout is .

Maar zit vandaag heledag thuis  te wachten en er komt gewoon niemand dat vindt ik slecht terwijl er vrijdag is afgesproken dat ze langs zouden komen om te meten waar de breuk zit 

Kan me wel wat anders bedenken op mijn vrije dag 


@Carla Assendelft Ik kan mij voorstellen dat je daar inderdaad niet op zit te wachten. Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij het voor je nakijken/uitzoeken. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!