Skip to main content

Helaas is onze buurt, gehucht in Zeeland, niet bereikbaar op internet, vaste telefoon en wifi. Al verschillende bewoners hebben melding gedaan bij KPN. Gelukkig kreeg ik bericht: morgen 15 maart tussen 8.00 en 12.00 uur komt de monteur. Bij de buren zou hij komen tussen 12.00 en 17.00 uur. Even daarna nog een melding, bij is onderweg, binnen een half uur komt hij. Nou wachten wachten, maar geen monteur. Bel je nog eens naar KPN: geel ferfelend, mijn excuses. Wat een service. Andere buren kunnen de monteur verwachten woensdag tussen 8.00u en 12.00uur

Ik ben mantelzorger voor mijn ouders (tevens buren) maar ze zijn ondertussen sinds woensdag onbereikbaar. Na vele telefoontjes kreeg ik de oplossing: " U kunt een prepaid aanschaffen maar wel op eigen kosten". U zult moeten wachten op een monteur; hij stuurt een aannemer aan om de kabel te repareren. Ondertussen vele telefoontjes gepleegd. 

Sommigen bevestigen de storing; anderen blijven volhouden:   "Er is geen enkele storing in de buurt."  Ook op de kaart geen enkele storing gemeld. We vermoeden een conflict tussen Glasdraad en KPN maar zorg dan voor een alternatief voor mensen van boven de 80 die geen gebruik maken van allerlei moderne apparatuur. Ze kunnen nu niemand bereiken bij nood. Dat is geen service van KPN! Zeer teleurstellend terwijl de hele buurt al vele jaren tevreden klant is bij KPN is er nu weinig begrip voor de situatie.

Hoi @Anneke66, welkom hier op onze Community en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder te noemen :(

Kan me heel goed voorstellen dat deze situatie heel erg ongewenst is, zeker als mantelzorger! Als er sprake is van een kabelbreuk dan kan dit complex zijn in die zin dat er soms vergunningen nodig zijn om te mogen graven. Heb jij vandaag nog iets gehoord? Of is er misschien intussen iets in de situatie veranderd? Indien nodig, kijk ik uiteraard graag even mee. Zou jij in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Reageer