Skip to main content

Afgelopen Dinsdag is er door een monteur een kabelbreuk vastgesteld. Wij zitten al vanaf vorige week donderdag zonder internet/tv. Nu zou pas aankomende donderdag iemand komen kijken voor de kabelbreuk. Hoe kan het dat ze mensen zo lang zonder ook maar iets laten zitten? 

Mvg, Whitney 

Helaas staat er bij een consumenten aansluiting 5 werkdagen voor. En in verband met grote drukte is dat momenteel ook niet korter.

Bij een (duurdere) zakelijke aansluiting is dat 24 uur.


Een storingsmonteur van KPN is gemiddeld in 2 dagen bij je. Die monteur zal echter VolkerWessel moeten aansturen om die kabelbreuk te herstellen. Zij hebben hun eigen planning, hebben het erg druk, en we komen al enige tijd uit op een eerst mogelijke datum van tegen de 10 dagen. Dat is veel ja. Het is ook wel eens 2, 3 dagen geweest. Heel soms dezelfde middag nog. Helaas is het niet anders. Ben ik het ermee eens? Nee. Heb je een keuze? Nee.

 

Ik hoop dat er wel noodoplossingen geboden zijn? (data op mobiel, nooddongel, digitenne)

 


Beste Dennis,

Bedankt voor je reactie. Er is ons geen noodoplossing geboden. dus we zitten echt al bijna 2 weken zonder ook maar iets..  ik ga vandaag toch maar eens naar kpn bellen en vragen voor een noodoplossing. 

Mvg Whitney 


Welkom op het forum @Whitney Aspers, een kabelbreuk is natuurlijk altijd vervelend! Ik begrijp van je dat er al wel aan wordt gewerkt, dat is goed nieuws. Alleen is het zoals Dennis al zegt vermoedelijk nog even wachten tot het zo ver is. Is de noodoplossing ook gelukt gisteren?