Skip to main content

Ik ben onlangs in mijn huis verhuisd. De stekkers in huis passen niet op de connectoren die je mij hebt gestuurd, en het bedrijf heeft het apparaat niet aangesloten. Het abonnement ging in en ik betaalde het geld zonder van de dienst te profiteren 

 

Wat u laat zien op  de foto is een coax aansluiting. KPN levert over de telefoonlijn of over glasvezel. Ergens in huis moet dus nog de KPN aansluiting zitten. In de meterkast bijvoorbeeld.

Zoiets moet u opzoeken:

 


Hoi @Mnryah Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het aansluiten niet is gelukt. @Ernst-Jan geeft hierboven het juiste antwoord. Je zal opzoek moeten naar het KPN aansluitpunt bij jouw in huis. Met onze installatiehulp verwacht ik dat het lukt om aan te sluiten. Als dit toch niet lukt kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen jou hierin verder begeleiden of een afspraak met één van onze monteurs inplannen, als het toch niet lukt om aan te sluiten. 


Op de foto's heb ik gezien dat aansluitpunt van Ziggo is. 

En op de foto;s heb ik helaas geen KPN aansluiting kunnen vinden. 

is het bestaand huis? 

via de website www.mijnaansluiting.nl voer je de postcode en jou huisnummer in. 

En via dat website kun je controleren of KPN op jou nieuwe adres koper of glasvezel kan leveren. 

Let op: Er zijn wel kosten aangebonden voor het KPN koper of glasvezelaansluiting. 

Kijk voor actuele tarieven voor de nieuwe KPN koper of glasvezelaansluting op www.kpn.com/tarieven

indien KPN in jouw dorp of stad glasvezel aanleg, dan is de glasvezelaansluiting in jouw woning meestal gratis, 

Voor vragen kun je beter contact zoekem met de KPN klantenservice Tel 0800-0402. 

En nog gefeliciteerd met jouw nieuwe woning. 

En ik hoop dat jij heel lang kan blijven wonen.