Skip to main content
Vraag

Kan bepaalde websites en apps niet meer benaderen via de wifi

• June 23, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik kom met mijn nieuwe laptop niet op bepaalde websites als Teams en Outlook via de wifi. Op een andere laptop kom ik wel bij deze websites als ik op dezelfde wifi zit. Ook kan ik op mijn nieuwe laptop wel naar deze websites gaan als ik op een ander netwerk zoals mijn persoonlijke hotspot zit. 

Ik heb al van alles geprobeerd, zoals het uitzetten van de firewall en hp wolf security verwijderd.

Wat gaat er mis? Kan iemand mij helpen?

Groet,

Esther

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 23, 2025

Beste ​@EM1997 en als je de betreffende lamptop bekabeld aansluit, lukt het dan ook niet?

Je zou binnen de laptop de netwerkinstellen eens kunnen resetten en het dan opnieuw via de wifi proberen, maar bekabeld moet altijd lukken.

Bekabeld is voor beroepsmatig gebruik ook veiliger, sneller, stabieler en betrouwbaarder.

Tijdens de NAVO_top is wifi ten strengste verboden en mag uitsluitend en alleen bekabeld geïnternet worden, vanwege de veiligheid, neem dat als voorbeeld.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@EM1997, welkom op onze community! Heb je het nog werkend gekregen? We denken graag even mee! Zoals je t beschrijft zou iets op de laptop deze diensten blokkeren. Krijg je ook ergens iets van een foutmelding?