Skip to main content
Beantwoord

Kan bepaalde websites niet meer bezoeken (Digi-D)

• 30 juli 2025
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Sinds aantal weken kan ik de didgi-d websites niet meer bezoeken.

Ook Ziggo go werkt niet meer..

Heb nog wel PC desktop met windows 7 en chrome browser (wordt niet meer ondersteund)

graag oplossing voor mijn probleem

bij voornbaat dank

Leo

Beste antwoord door JanD

Leo50 schreef:

En is dan alles opgelost denk je ??

Je geeft zelf al het antwoord binnen je vraag: wordt niet meer ondersteund.

Totdat je een andere pc hebt kun je wel een smartphone gebruiken met een redelijk nieuwe Android versie of een Iphone met een redelijk nieuwe IOS-versie.

@Leo50 

Bekijk origineel

6 reacties

• 5823 reacties
  • 30 juli 2025

Koop eerst eens een andere pc met Windows 11...

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 30 juli 2025

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10420 reacties
  • Antwoord
  • 30 juli 2025
Leo50 schreef:

Je geeft zelf al het antwoord binnen je vraag: wordt niet meer ondersteund.

Totdat je een andere pc hebt kun je wel een smartphone gebruiken met een redelijk nieuwe Android versie of een Iphone met een redelijk nieuwe IOS-versie.

@Leo50 

• 13745 reacties
  • 31 juli 2025

Inderdaad, hoewel Windows 7 nog wel werkt zullen instanties (overheid - o.a. DigiD -, banken e.d.) die vertrouwen op een hoge mate van beveiliging, niet meer werken op pc's met sterk verouderde besturingssystemen als Windows 7, die al lang niet meer voorzien worden van beveiligingsupdates.

Hetzelfde geldt overigens naar verluidt binnenkort ook voor Windows 10, hoewel daar nog wel wat kanttekeningen bij te plaatsen zijn: onder bepaalde voorwaarden, al dan niet financieel, kun je dat OS nog wat langer "veilig” blijven gebruiken; hoe bovenstaande instanties daarmee zullen omgaan blijft afwachten.

Windows 11 werkt alleen op PC's die aan bepaalde technische eisen voldoen. Een PC met nog Windows 7 is waarschijnlijk zo oud dat die ongetwijfeld niet meer kan worden geüpdatet naar Windows 11. Zowel mijn eigen PC als mijn (Microsoft (!)) laptop (beiden met Windows 10) kunnen ook niet meer geüpdatet worden. Dus ook ik ben me aan het oriënteren op (een) opvolger(s) voor beiden. We hebben nog tot 14 oktober. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 31 juli 2025

Beste Henk en Jan,

Bedankt voor jullie reactie en is het duidelijk dat ik nu echt aan een nieuwe PC  moet met windows 11.

mvg 

Leo50

PeterG
Superuser
  • 64319 reacties
  • 31 juli 2025

De app voor Windows wordt na W 8.1 niet meer ondersteund. 

Probeer eens de website 

http://ziggogo.tv

Voor de rest zul je echt moet vernieuwen. Ook voor je internet veiligheid. 

En je T-Ford ook maar inruilen. 

Kijk je Ziggo GO Free niet op je televisie? Of is die ook al (ver)ouder(d)?

Reageer