Skip to main content

Ik kan geen nieuwe apparaten koppelen binnen het wifi netwerk. E-reader, slimme lampen, etc. 

Hoe kan dit en wat is de oplossing?

Welk modem heb je?

Gebruik je het Extra WiFi netwerk? 

Ik kan geen nieuwe apparaten koppelen binnen het wifi netwerk. E-reader, slimme lampen, etc. 

Hoe kan dit en wat is de oplossing?

Die e-reader bijvoorbeeld… wat voor melding/fout ziet u als u dat apparaat poogt te verbinden met wifi?

kan niet verbinden

kan niet verbinden

Aha

Iik krijg de melding: Kan niet verbinden

Me4t elk apparaat wat ik wil koppelen krijg ik de melding: kan niet verbinden. De andere apparaten op het wifi netwerk werken prima. 

Hoi @abharing, dat is een rare melding. Staat er verder niets bij waarom er geen verbinding gemaakt kan worden? Deze foutmelding geeft weinig prijs wat er precies aan de hand is.

Eerder was ook gevraagd welk modem je hebt, en of je het Extra Wifi netwerk gebruikt. Kan je die nog beantwoorden? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, je kunt via onze website een terugbelafspraak maken.

Hallo,

Het probleem is opgelost. Bedankt voor het meedenken, door het wifi password van de router te gebruiken. 

Groet

Ab

Ah kijk aan, fijn dat het opgelost is ​@abharing. Het is belangrijk om de juiste gegevens te gebruiken voor het Wifi netwerk inderdaad, gelukkig had je ze daar gevonden en werkt het nu allemaal weer.

Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer