Skip to main content

goedendag,

 

 

we nieuwe zouden graag een stroom adapter/kabel willen voor het glasvezelkastje aan de muur, deze stroomkabel is namelijk helemaal verdroogd door de warmte van de verwarmingsbuis waar het stopcontact zit,,, dit lijkt ons niet helemaal veilig meer en storingsgevoellig

 

het kastje hangt er al van voor dat wij hier kwamen wonen en het is kennelijk nooit goed weggewerkt, de kabel van de stroomadapter is lang zat dus bij een nieuwe kan ik het netjes wegwerken zonder dat het de verwarmingsbuis raakt….

16 maart loopt het contract bij ziggo af en willen we weer terug naar kpn maar dan moet het glasvezelkastje wel stroom hebben….

 

 

 

 

ik had de vraag al gesteld via een prive bericht op de socials maar daar werd gezegd dat er voor FK-01 geen losse stroomadapter te krijgen is maar dat dan het hele glasvezelkastje vervangen moet worden,

 

nu lees ik hier op het forum dat er bij iemand zonder stroomadapter gewoon een ander is opgestuurd, dus het kan blijkbaar wel?

 

 

 

 

 

 

 

Te langdradig 😅

Ik zal morgen even kijken in hoeverre dit klopt als ik aan het werk ben. Heb me al klaar gemaakt voor morgen en zit nog even het forum te scrollen voor ik me wekker hoor morgenvroeg. Ga nu dus niet meer naar me bus om eigenschappen van NT’s te controleren.

nee natuurlijk ga je niet zo laat nog in je bus zoeken haha,, zou wel raar zijn, ook monteurs van kpn hebben recht op hun rust 🤗

 

weet jij wie van jullie een afpspraak voor 18 maart inplant voor een gratis installatie monteur?


 

@Ik_Combineer , ik ben benieuwd naar je bevindingen 🙂 

 

 


Werkelijk waar geen idee, ik ben hier op mijn vrije tijd en ben geen medewerker van het forum. Volgens mij is @Erwin van KPN de medewerker die dit topic in behandeling heeft en eventueel een monteur zou kunnen inplannen. 


Werkelijk waar geen idee, ik ben hier op mijn vrije tijd en ben geen medewerker van het forum. Volgens mij is @Erwin van KPN de medewerker die dit topic in behandeling heeft en eventueel een monteur zou kunnen inplannen. 

okidoki,

 

dan wachten we netjes op zijn reactie,

 

slaap lekker gozert 🤗


Dat is correct, @R1CHARD82 .  De spullen zullen een paar dagen vóór 18-3 verstuurd worden. 

Vandaag alles ontvangen, ook een heel nieuw zwart glasvezelkastje, als je een afspraak voor mij maakt voor een gratis installatie monteur, zou je dan erbij kunnen vermelden dat het zwarte glasvezelkastje ook aangesloten word? 

 

Als 18 maart lukt dan graag, tijdstip maakt niet uit want ik heb vakantie en ben thuis ☺️

 

Alvast bedankt ☺️


Goed om te horen dat je bij het installatiepakket een nieuw NT hebt ontvangen. Als je de monteur er nog even op attendeert of hij hem wil aansluiten gaat dat vast helemaal goed komen 🙂


waarom 2 topics

 

 


Iemand?

 

@Erwin van KPN 

 


@R1CHARD82 ik zet even een slotje op dit topic, aangezien het niet nodig is om aan 2 verschillende moderators dezelfde vraag te stellen, dat werkt eerder averechts dan positief omdat we elkaar dan in de weg kunnen gaan zitten 😉

Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, zie ik ze dus graag verschijnen in je andere topic!