Skip to main content

Ik heb ook nog een oude experia V8 en merk dat mijn wifi steeds trager word. De wifimanager geeft aan dat ik een nieuwe nodig heb,

Nu ben ik een digibeet en heb volgens de vorige monteur wel een hele aparte tv .

Die erg onbekend is.

Kan ik ook een monteur er bij krijgen als ik een nieuwe experiabox wil hebben

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

...


Hoi @Tessah2010 

Ik zie het verband tussen je televisie (scherm) en de experiabox totaal niet.

Er komt binnen enkele maanden een omruil actie voor de v8 en v9. Op dit moment loopt het al voor de v6 en v7 experiabox. 

Volgens mij kun je de v8 ook nu al omruilen. 

Via Check je modem.

Heb je ook nog een oude Motorola VIP1853 tv ontvanger? Dan kun je daar ook een ruiling inzetten. Maar dan pas nadat je het nieuwe modem binnen hebt. 

http://kpn.com/omruilen .


Maar als straks de omruiling er aan komt kan ik dan een monteur er bij krijgen voor de omzetting?

En geloof dat ik ook een al wat oudere tv ontvanger heb.

Geen idee eigenlijk.

 

Mvg ingrid tichelaar

 


In principe is het een DHZ (Doe-Het-Zelf) modemwissel. Indien je er graag een monteur voor wenst zou ik een afspraak maken via kpn.com/monteur. De kosten hiervoor zijn €70.

De monteur vervangt al het apparatuur wat verouderd is en volgens beleid van KPN omgewisseld moet worden. (V9 modem of ouder, of de Motorola VIP1853 tv ontvanger of ouder)


De ontvanger is een Aris VP2952

Voor zover ik kan ontdekken.

 

Mvg 


De ontvanger is een Aris VP2952

Die hoeft niet omgeruild te worden.


@Tessah2010 Welkom op het forum. 

Ik zie dat je al goed op weg geholpen bent door de andere forumgebruikers. 

De Experiabox V8 kan inderdaad omgeruild worden zoals @PeterG uitlegt. 

Hoi @Tessah2010 

Ik zie het verband tussen je televisie (scherm) en de experiabox totaal niet.

Er komt binnen enkele maanden een omruil actie voor de v8 en v9. Op dit moment loopt het al voor de v6 en v7 experiabox. 

Volgens mij kun je de v8 ook nu al omruilen. 

Via Check je modem.

Heb je ook nog een oude Motorola VIP1853 tv ontvanger? Dan kun je daar ook een ruiling inzetten. Maar dan pas nadat je het nieuwe modem binnen hebt. 

http://kpn.com/omruilen .

Wat handig is bij het omruilen van de apparatuur is om even een foto te maken van de huidige situatie. 

Het nieuwe modem lijkt heel erg op het oude modem. Op basis van de foto kunnen dan de kabels op dezelfde manier in het nieuwe modem worden geplugd. 

De tv ontvanger kan dan gewoon op dezelfde plek blijven staan.Â