Skip to main content

Op 15 december heb ik hier KPN Netwerk gehad voor de aanleg van glasvezel. Ze hebben binnen alles zover klaargemaakt en ze zouden het afmelden zodat ik een installatiemonteur kon laten komen.

Echter bleek dat op zaterdag 19 december nog niks was afgemeld. Er werd me verteld dat dit te maken heeft met het weekend (?) en dat ik maandag een afspraak zou kunnen maken. 

Vandaag wou ik een afspraak maken maar tot mijn verbazing kan dit nog steeds niet. Er knippert een groen lampje bij PON en weet niet of dit hoort ja of nee, de medewerker kon mij hier ook niks over vertellen.

De klantenservice blijft zeggen dat ik moet blijven wachten maar het lijkt mij toch dat dit een kwestie is van afmelden en inplannen?

Hoi @Rick Hessing, welkom op het forum! KPN Netwerk NL moet inderdaad bij ons afmelden dat zij de boel bij jou in huis hebben afgemaakt. Alleen, het kan soms even duren voor ze dit doen. Het gaat namelijk over het algemeen per blok, of straat en niet per huis. Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken?Â