Skip to main content
Vraag

Kan geen gebruik maken van verlengingsaanbod

• March 18, 2026
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Heb een verlengingsvoorstel ontvangen maar kan deze niet gebruiken. Elke keer opnieuw inloggen

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 18, 2026

Beste ​@runi wat voor (fout)melding krijg je?

Kun je eens een schermafbeelding plaatsen van de (fout)melding, zonder je persoonlijke gegevens uiteraard.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2026

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 19, 2026

Beste ​@runi zorg dat je eerst ingelogd bent en ga dan pas naar de verlengingspagina, gaat het dan wel goed?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2026

Heb van KPN aanbod gekeregen voot verlenging. Alleen je kan er geen gebruik van maken. Software is voor verlengen niet bruikbaar. Na inloggen ga je naar verlengen, dan klik op je verlengen en dan moet je opnieuw weer nloggen. Fout is niet hersteld.

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2026

Nee sorry JanD dat heb ik meerdere malen gedaan, ik moet na inloggen en ga dan naar verlengen - daarna moet ik meer opnieuw inloggen. Software werkt hier niet

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@runi 

Als het online niet wilt lukken (wegens een foutmelding) om je abonnement bij KPN te verlengen, adviseer ik je om langs een KPN Winkel in jouw buurt te gaan, daar kunnen ze je ook helpen bij het verlengen van jouw KPN abonnement.

Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs mee, en het aanbod (uitgeprint) vanuit KPN.

Ook kun je bellen met de klantenservice van KPN via 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag ik wil mijn contract verlengen.

Je wordt dan doorverbonden met een medewerker, die jouw dan helpt bij het verlengen van je KPN abonnement.

Van je verlenging krijg je altijd een bevestiging per mail, lees deze altijd even goed door of alles wat er is afgesproken er goed in staat vermeld.
Bij een eventuele fout, kun je dan direct weer even bellen met de klantenservice.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 19, 2026

Je hebt al een topic gestart met dezelfde vraag ​@runi , is niet zinvol, je wordt er niet sneller mee geholpen en is tegen de huisregels.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@runi, ik heb je dubbele topics met elkaar samengevoegd. Het is inderdaad niet handig om meerdere topics over hetzelfde aan te maken. Michel heeft je zo te zien al op weg geholpen. Een van onze winkels en de telefonische collega's (via een terugbelafspraak) kunnen je hier het snelste mee helpen.

Als dat nog niet gelukt is kan je het ook proberen in een andere browser, waar je nog niet eerder in MijnKPN ingelogd bent geweest. Het verwijderen van cookies is een andere optie die je kunt proberen.