Skip to main content
Vraag

Kan geen verbinding maken met wifi

• May 28, 2026
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb sowieso de laatste paar weken een heel schommelend wifi-beeld, maar compleet niet meer op de verbinding komen was me nog niet gelukt... Toen ik de automatische probleemoplosser van Windows probeerde en die faalde ook ben ik de logs eens na gaan kijken. Daar stond "beveiliging en authenticatie: Mislukt". Wat is er loos??

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@DanielLips, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! Niet handig om geen goede wifi te hebben dus ik denk mee.

Je hebt de probleemoplosser van Windows al gebruikt, wat zegt onze Wifi Manager als je die doorloopt? Daarmee kun je de wifi ook verbeteren, dus ik ben benieuwd wat daar uit komt.
We hebben ook een aantal tips voor wegvallende en trage wifi. Neem die ook gerust door, ik ben benieuwd of daar ook iets tussen staat wat helpt.

Mocht het daar allemaal niet mee lukken, wil je dan laten weten wat je precies geprobeerd hebt? Ook ben ik benieuwd of de wifi op alle apparaten in huis schommelt of op één bepaald apparaat. 
Ik hoor het graag! 😄

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2026

Alles wat u zegt geprobeerd maar resultaat blijft hetzelfde. Ook probeerde een foto te sturen maar bestandsformaat kan niet gelezen worden. Ik zoek ff uit hoe en wat. Want log van Microsoft is daarbij wel interessant denk ik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2026

Ik heb de log ff geconverteerd, mijn toestel maakt HEIC-bestanden. Maar forum kent het bestand niet. Alles wat ik heb geprobeerd, blijft dezelfde uitkomsten hebben....

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 1, 2026

Stel in KPN modem wifi-beveiliging op PWA2, heb je dan nog steeds het probleem met verbinden?